AirBaltic - servisa kvalitāte un cenas
Lidoju apmēram 2 reizes mēnesī vairākos pēdējos gados un ja vēl 2-3 gadus atpakaļ ar AirBaltic tie bija 20-30 reisi gadā, tad tagad tie ir tikai līdz 10. Diemžēl jāizvēlās citas, ne Latvijas aviokompānijas, jo serviss ir labāks, cenas zemākas. kauns par mūsu avio operatoru. BalticMiles punkti kopš kļuva par gada labāko programmu vairs normāli nestrādā. Lidojumu piedāvājumsir ļoti ierobežots un AB piedāvā tos uz visnepopulārākajiem reisiem. Uz e-pastiem AirBaltic neatbild, acīmredzot mēģina papildus pelnīt uz maksas numuriem. Reisi kāvējās, par izsniegto vaučeri nevar dabūt solītos 500 BalticMiles punktus - tie vienkārši pazūd un uz pretenzijām caur AB weblapu AB neatbild.
Komentāri (1)
Pilnībā piekrītu sūdzībai. Pilnīgi neadekvātas cenas - lozungs mājas lapā "lētas aviobiļetes uz Eiropu" ir vienkārši smieklīgs - lidojot ar pārsēšanos ar citām aviokompānijām (pat ne Ryanair) cenas gandrīz vienmēr ir zemākas nekā Airbaltic tiešajam reisam. Eksperimentālas lidmašīnas - kāpēc man būtu jākratās n-tās stundas eksperimentālajā bombardierī, ja tajā pašā maršrutā lido arī Ryanair ar boingu, kas mani aizved vismaz par trešdaļu ātrāk? Lidojumi par punktiem ir vienkārši izsmiekls - tās nekad nav pieejamas. Neviena no "akcijām" nespēj konkurēt ar Ryanair parastajām, ne-akcijas biļetēm. Akcija tagad "pērc vienu biļeti un otru saņem bez maksas" - lidostas nodokļi, kas ir jāsamaksā par otru biļeti, ir tikpat, cik maksā pilna Ryanair biļete.
Tāpēc pagaidām - tikai Ryanair/SAS/LOT/utt. ar cerību, ka Airbaltic kādreiz nāks pie prāta.