AirBaltic - maksas tālrunis
Labdien, gribēju pateikt, ka tas nav normāli, ka AirBaltic kompānija ņem naudu par to, ka maksas tālrunī gaidu savienojumu ar operatoru. Un vai viņiem vispār kāds operators tur strādā? (ja man ir jāgaida 4 minūtes un par minūti man ņem nost LVL 0, 36). Un vēl pēc tam mani nesavieno... vispār iestājas kaut kāds klusums... mazums, es būtu gaidījusi vēl 5 minūtes, cik tad man būtu telefona rēķins ??? Vnk ne par ko noņemat naudu, jauka kompānijas politika!!!
Komentāri (5)
Vai, tad Airbaltic noņem naudu vai telesakaru kompānija? Un, Jūs taču bijāt informēta, ka tas ir maksas tālrunis!
biju informēta, ka 1 sarunas minūte maksā 0, 36 santīmi... bet nekāda saruna nenotika :( turpmāk zināšu, ka jāmaksā arī par savienojuma gaidīšanu :( nezinu kā viņi dala naudu ar tele sakaru kompāniju :) bet tas ir AirBaltic biļešu rezervēšanas tālrunis... :) vnk liekas nepieņemami, ka jāmaksā ne par ko :(
no šīs naudas pelna tikai mobilais operators un lattelecom
firmas vel piemaksā papildus ar maksas numuriem
Sai suudziibai piekriitu par visiem 100%. Burtiski paris dienas atpakal bija janoperk bilete uz nakosas dienas ritu, centos sazvaniit, bet tur tikai automatizeti pazinojumi un teksts, ka 'visi operatori ir aiznemti'. Kopuma kadas 3 minutes tur panjemos, vairaak gan negribeju gaidit, lai noskaidrotu, peec cik ilga laika tad tomer savienos. Gribetu zinat, cik 'Air Baltikam' ir to operatoru un kada ir firmas politika attieciibaa uz siem maksas zvaniem - cik minutes cilvekam ir janogaida pie telefona, lai sistema vinju vispar kaut kur saktu vienot. Gribetos ari, lai savas domas izsaka kaads, kuram ir pietikusi pacietiba Air Baltiku tomer sazvaniit un cik daudz laika un naudas tas panjema...
P.s. Tas pats bija gadiijumaa ar Rigas Lidostas maksas izzinju taalruni laikaa, kad plosijaas Islandes vulkaans - nogaidi (un maksaa !) 10-15 minuutes un viss, ko drostalinja otraa galaa var pateikt ir tas, ka vinai nekadas informacijas nav. Interesanti vai sos naudas izspiesanas biznesus, kuri nesniedz pakalpojumu (vai apzinaati paildzina procesu ar merkji nopelniit vairaak par katru zvanu), bet naudu iekasee, var saukt pie atbildiibas par kraapnieciibu un naudas izspiesanu?
Es arī uzskatu, ka ir nenormāli, ka man maksas tālrunī jāgaida 10 minūtes, kamēr notiek savienojums.
Kad man gadījās krīzes situācija, un nebija skaidrs, vai mans lidojums atpakal no ārzemēm vispār notiek un cikos notiek (visi atcerās gadījumu, kad AirBaltic atcēla veselu kaudzi lidojumu pirms mēneša), un atsūtīja nesaprotamu izmaiņu apstiprinājumu, kuru internetā ievadot nekas neapstiprinājās, un biju spiesta no ārzemēm zvanīt un gaidīt vairāk par 10 min kamēr mani savienoja ar operātoru!!!
'Loti negodīgi!