AirBaltic - Attieksme, slikts serviss
Saskārāmies ar viszemākās kvalitātes servisu tā saucamajā nacionālajā aviokompānijā. Tātad, meitai bija nopirktas biļetes uz sas lidojumu, ko apkalpoja airbaltic. Uz biļetes nevienā vietā nebija norādes par to, ka reģistrēšanās lidojumam beidzas jau 40 minūtes pirms izlidošanas. Lidojot ar citām kompānijām parasti uz biļetes izdrukas viss skaidri ir norādīts, cikos izlidošana, cikos reģistrācija sākas, cikos beidzas. Ieradāmies lidostā aptuveni 11: 30-11: 35 (izlidošana 12: 20) iestājāmies rindā, kurā, diemžēl priekšā viens pasažieris mēģināja reģistrēties un lidot ar id karti, sākās jezga un abas reģistrētājas bija aizņemtas ar šo incidentu, tika pat izsaukta lidostas apsardze, jo pasažieris un sieva uzstājīgi neatbrīvoja vietas pie reģistrācijas. Pēc kāda laika, kad bija ieradies lidostas dienests, reģistrācija atsākās un beidzot pienāca meitas rinda, bijām pie reģistrācijas aptuveni 30-35 minūtes pirms izlidošanas. Tika paziņots, ka reģistrācija beigusies, lai ejam uz airbaltic infoemācijas biroju, kur tikām pie visnotaļ nelaipnas sievietes vārdā irina (uzvārdu sieviete atteicās nosaukt un pat pagrieza uz otru pusi savu kaklā pakārto apliecību) , kas paziņoja, ka esam nokavējuši reģistrāciju, un neizrādīja pat vismazāko ieinteresētību, neskatoties uz to, ka tajā brīdī līdz izlidošanai bija vismaz pusstunda. Viņa paziņoja, ka no vadības viņa ir vienīgā un viņa mums atsaka, viss ir nokavēts, nekādu risinājumu nav un nauda (265 eur) par lidojumu uz oslo un atpakaļ, sadeg. Kā jau minēju, uz biļetes izdrukas vienīgā norāde, ka reģistrācija parasti sākas 2 stundas iepriekš. Ir daudz lidots ar wizzair, uz kuras biļešu izdrukām vienmēr viss ir skaidri norādīts. Jautājot šai airbaltic pārstāvei, kā mēs varējām zināt, ka reģistrācija beidzas 40 minūtes pirms izlidošanas, viņa paziņoja, ka vispār, lidostā jābūt vismaz 3 stundas iepriekš un ka to taču visi zina. Varēja redzēt, ka viņai baudu sagādā savas varas parādīšana un tas, ka esam šādā situācijā, kā jau minēju, neizrādīja nevismazāko ieinteresētibu kaut kādā situācijas risinājumā. Tālāk sazvanījāmies ar celotleti.lv biroju, kuras darbinieki vismaz nāca pretī, sazinoties ar sas, lai neietu zudumā atpakaļceļa biļete un nopirkām citu biļeti turp, jo tajā brīdī reiss, uz kuru mums bija biļete, jau bija aizlidojis. Rezumējot minēto - cenšieties pie pirmās iespējas izvairīties no airbaltic, jo visi pakalpojumi ir nepilnas reizes trīs dārgāki, kā citām budžeta klases lidkompānijām, neskatoties uz to, ka tajā ir arī ieguldīta valsts nauda. Neceriet, ka šīs kompānijas darbinieki jums izrādīs kaut mazāko pretimnākšanu un ieinteresētību, jūs tiksiet vienkārši "atšūti", lai tikai nebūtu kaut kas lietas labā jādara. Un jā, protams, ka mēs paši pievisa vainīgi, ka neieradāmies 3 stundas pirms lidojuma, neizlasījām internetā pērkot biļeti mikroskopisko tekstu un to ka nezinājām "to, ko visi tāpat zina" - ka reģistrācija uz reizu beidzas 40 minūtes pirms izlidošanas. Airbaltic no sirds novēlu bankrotēt, kaut gan, tas laikam nav iespējams, saņemot finansējumu no nodokļu maksātāju naudas.
Komentāri (46)
Pienjemot, ka pirms 2 nedeljam drosibas kontrole bija 2 stundas, es, budams kads atbildigais darbinieks, neuznjemtos atbildibu par lidmasinas aizkavesanu, ja jums ir palikushas 30 minutes lidz izlidosanai
Visa šitā diskusija ir viena cilvēka ņaudēšana par to, ka viņš paši sāpīsas un negrib vnk atzīt savu vainu.
Kāpēc tad jūs paši neko nedarījāt kamēr reģistrācijas priekšā kādi divi pisās un nevarēja paiet malā? Jūs jau izvēlējāties neko nedarīt un palikt malā, un pie tam vēl ierasties pēdējā brīdī lidostā. Saprotu, ja, ka sanāca sūdīgi, bet savu vainu vajag atpazīt, nevis bļaut par sazvērestībām un kā pret jums, karali, izturējās slikti.
Aizej ar šādu sūdzību uz Swed,ka viņiem rindas garas, vai kā Rīgas CSDD darbiniekiem vienalga kas tu esi un apkalpošana ir vienāda visiem, tai skaitā arī garas rindas un kase var tikt slēgta tieši tava deguna priekšā. Aizej bļauj uz politiķiem ka viņi ne sūda nedara iedzīvotāju interesēs un dzīves uzlabošana. Kur ir tad sanāksmes un protesti domes priekšā?
Ak, jā. Jūs izvēlējāties stāvēt malā un vnk anonīmi bļaut par situāciju, no kuras varējāt izvairīties vnk atbraucot laicīgi uz lidostu.
Kaut vai prieks redzēt kā komentāros ir cilvēki ar smadzenēm un loģisko domāšanu.
Es vispār boikotēju un ignorēju nacinālo krāpnieku airBaltic. Labāk lidoju ar Lufthansa, kaut ir ilgāk un 2 lidojumi viena tiešā lidojuma vietā, kaut arī maksāju mazliet vairāk, lidoju ilgāk, bet Lufthansa Jums iedod kādu nelielu uzkodu, kafiju, ūdeni,utm.
Tikai ignorējot krāpnieku un neatbalstot tā biznesu mēs varbūt iegrozīsim kaut mazliet viniem smadzenes. Arī iesniegtās pretenzijas nekad nav pozitīvas par lidojumu kavēšanos, vienmēr atrod iemeslus, kas vinuprāt ir nepārvarama vara, par ko jau tiesas ir atzinušas, ka tā tas nav.
PADOMĀJIET PIRMS PĒRKAT BIĻETI UZ AIRBALTIC REISIEM!
gudrajiem irsēj..m šodienas reģistrācija wizair + drošības kontrole ~20 minūtes kopā ar rindu uz reģistrāciju un drošības kontroli, tā kā ab darbinieki, kas te komentē, variet ierīt un zili mēģināt te nod..st jebkuru, kas uzraksta sūdzību par ab, un jā, karma nav mazais bērns novēlu te pāris varoņiem saņemt pelnīto prēmiju
un vēlreiz skaidroju tiem, kam galva grūtāka, nekas nebija nekur jāaiztur, laika bija vēl atliektiem galiem, vienkārši ab darbiniecei bija slinkums kaut ko darīt, par aizņemtību - viņas ab informācijā sēdēja divas, viena kāsa naudu par bagāžu,džeks reģistrējās blakus rindā pirms pirms/reizē ar mums, bet viņam bija jāpiemaksā, un viņu arī aizdzina uz ab info, mūs pie reģistrācijas atšuva, jo bijām nokavējuši burtiski pāris minūtes no reģistrācijai paredzētajām 40 minūtēm pirms lidojuma, un par laiku, ja mēs tiktu reģistrēti, mēs būtu pie drošības kontroles krietni ātrāk par to džeku, kas kārtoja piemaksu savai bagāžai, tā kā tā bija elementāra ab darbinieku sevis parādīšana un slinkums
Antilotars Šampēteris es redzu, ka esi pieradis lidot ar Ryanair/Wizzair uc lētučiem, kas uzpiež tevi čekoties onlainā, kā rezultātā tev jau ir uz rokas boarding pass, kas parāda cikos sākās iekāpšana un cikos ir izlidošana. Šajā gadījumā tu esi lidojis ar nedaudz tradicionālāku aviolīniju, kas nenoskalda no tevis 3 ādas par to, ka izdomāji lidot ar bagāžu vai izdomāji iečekoties (reģistrēties) terminālī. Te gribētu pieminēt, ka Airbaltic piedāvā tev reģistrēties onlainā, lai tiešām varētu skriet uz termināli pēdējā brīdī tā kā tu esi pieradis darīt ar lētučiem, taču acīmredzot tu sev vien zināmu iemeslu dēļ izdomāji, ka tev kaut kas ir darāms reģistratūrā.. nu tad laipni lūdzu pārlapot vēlreiz visus savus e-pastus, kur no manas pieredzes, airbaltics tevi jau ir vismaz 3X lūdzis ierasties lidostā laicīgi lidostas kapacitātes iemeslu dēļ! Velns ar ārā, ja tiešām tev liekas, ka tu 30 minūšu laikā no čekina deska vari izkļūt cauri drošības kontrolei līdz savam geitam pīķa stundās, tu tiešām esi stulbs! Nevaino darbinieci, ka viņai apriebies runāt ar slimajiem.. Airbaltics nav kļuvis par Eiropas punktuālāko kompāniju gaidot kaut kādus tirliņus, kas nespēj izlasīt epastus
nu ko var muldēt tie kas nezina, vai tiem kam darbs ab, turpceļš normāla wizzair lidmašīna (papildus nopirkta biļete), reģistrācija tradicionālā, kopā ar drošību ~20 minūtes, atpakaļceļs dārgā ar ab mazo propelleru lidmašīnu (super par to cenu veco laiku karlsons, kas lido piedevām, gandrīz pusstundu ilgāk), kā jau teicu - kauns ab, kas spiež savus darbiniekus kaut ko te komentēt, nevajag muldēt par kvalitāti un servisu, tie kas regulāri lido un ar to ir saskārušies, viss ir skaidrs, tāpēc, ka barojas no valsts naudas
Ak Dievs, palasīju visus tavus komentārus - un tiešām zeme atvēries, to vien var lasīt ka kādam maksā lai aizstāvētu Air Baltic, kaut patiesība cilvēkiem vienkārši ir taisnība par to ka airbaltic izsūta tonnām e-pastus par laicīgu ierašanos, par Online check in utt. Par to ka pats izdomāji reģistrēties reisam uz vietas un vēl pie tam vēlāk nekā vajag ir tikai un vienīgi Tava problēma. Lielākoties visam aviokompānijām - gate closes 30 minutes before departure. Tas nozīme to ka Tev jau ir jābūt pie gate ??♀️