Aboutyou.lv - Problēmas atgūt naudu aizsūtot atpakaļ preci
Atgriežot preci nākamā dienā pēc saņemšanas, prece itkā "pazūd" - naudu neatgriež, kaut noteikumos rakstīts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Liek aizpildīt dokumentus, risināt situāciju, kura būtībā ir pārdevēja problēma. Klientam nav jācīnās ar pārdevēja izvēlēto kurjer dienestu. Dokumentus, kas jāaizpilda par atgriezto preci (kaut tas jau izdarīts arī mājas lapā) atsūta pdf formātā, kuru elektroniski nav iespējas aizpildīt. Jāmeklē kur izprintēt. Jātērē savs laiks, kuru varētu tērēt darbam un saņemt par to naudu. Vairākas stundas jāpavada mēģinot tik pie savas naudas, kas būtībā ir nepareizi standartā. Nu nav klientam jācīnas par naudas atgūšanu. Tam jānotiek automātiski. Nav iespējas runāt ar augstāk stāvošajiem. Klientu centrā cilvēki laipni, bet uz risinājumiem jāgaida dienām. Palūdzot word formātā dokumentus, atkal atsūta to pašu pdf. Vairākkārt atkārtojot, ka parakstu uz dokumenta nebūs iespējams uzlikt, jo nav kur izprintēt, piedāvā uzzīmēt paintā. Tad kāda jēga no dokumenta, ja sie paši klientu centra darbinieki redz sistēmā kuras preces ir atgriestas. Informācija par naudas atgriešanu nav. Vējoprojām gaidu sasodīto word formāta veidlapu.
Komentāri (1)
Nu ko var gribēt no biznesa, kas balstās tikai uz influenceriem. Nav ko pirkt no tādiem