Veikals 585 / Juvelierizstrādājumi - Nebrīdina par savu izstrādājumu nēsāšanas noteikumiem sliktās kvalitātes dēļ
Decembrī iegādājos zelta ķēdīti juvelierizstrādājumu veikalā 585. Janvārī, aizķerot ķēdīti, tā tā izstaipījās pa 15 cm. Nevis saplīsa, bet izstaipījās! Kāpēc pie pirkšanas nebrīdināja, ka tās nav paredzētas ikdienas nēsāšanai, nav paredzētas labošanai un mēdz staipīties. Kad vērsos veikalā ar savu problēmu, pārdevēja teica, ka visi izstrādājumi esot šādas kvalitātes. Tagad tādi laiki, ka var tirgot dažādas kvalitātes preces, bet kādēļ klienti netiek brīdināti par " nelabojamām īpatnībām" viņu izstrādājumiem. Viens labums no tā visa ir - man tagad ir ļoti, ļoti gara zelta drāts:)
Komentāri (1)
585 pirkām ķēdīti, pēc laika to nejauši saplēsu. Juvilieris pie kā nesu ķēdīti salabot teica, ka tā jau vienreiz esot labota un iegriezta uz nepareizo pusi. Tā tad šis veikals pārdod lietotas preces? Tāpat zelta gradzenu nav iespējams labot pie juviliera, jo tas esot tukšs, ka tas jau ir nekvalitatīvi saražots un, ja to vēl pārtaisīs no gredzena nekā laba nebūšot.. Tomēr nemaksā pāris eiro.. kvalitāte neatbilst cenai.