www.220.lv - termiņi utt
220.lv ir veikals ar kura piegādes termiņiem nevar rēķināties NEKAD. Preci piegādā bez lietošanas instrukcijām, bez pavaddokumentiem, ja kkam no pasūtītā trūkst detaļas veikals ir neizpratnē par klienta vēlmi tomēr saņemt līdz galam nokomplektētu preci.
Piegādes termiņš, ko viņi uzrāda 3-4 darba dienas ir kā minimums 7as dienas, piekam veikals neuzskata par nepieciešamu klientu informēt par kavēšanos.
Komentāri (3)
Labdien, Fricija!
Lūdzu atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma nr. vai arī e-pastu ar kuru tika veikts Jūsu pasūtījums, lai mēs varētu noskaidrot kāpēc šāda situācija radās ar Jūsu pasūtījumu! Gaidīsim Jūsu ziņu šeit vai uz [email protected]
Nesūtiet preces veikalā 220.lv... Pasūtīju stūra dīvānu ar piegādes laiku 30.dienas un ar ierakstu IR NOLIKTAVĀ...To 30.dienu laikā zvanīju operātoriem četras reizes un interesējos-VAI TIEŠĀM ŠO PRECI MAN LĪDZ NOTEIKTAJAM TERMIŅAM PIEGĀDĀS-uz ko man atbildēja-JĀ! NOTEIKTI BŪS!!! (visas četras reizes viens un tas pats)...
Pēdējā dienā no rīta atkārtoti zvanīju un gaidīju kurjeri-vēlreiz atbildēja-būs!!! Uz dienas beigām kad zvanīju atkal-man pēkšņi atvainojās un teica, ka diemžēl šī prece nav noliktavā! Tā nu es visas 30.dienas nosēdēju un nogaidīju!
Tajā pašā vakarā, kad man pateica, ka šis dīvāns nebūs-pasūtīju citu ar piegādes termiņu 6.darba dienas!!! Zvanīju un pārprasīju vai tiešām būs un nesanāks tāpat, kā pirmo reizi...uz ko man atbildēja-BŪS ŠOREIZ VISS KĀRTĪBĀ!Tad nu man pieteica, ka piegāde tiks veikta 12.augustā (kas jau bija gandrīz 3.nedēļas nevis solītās 6.darba dienas)... E-pastā atnākusi vēstule-piegādes termiņš 18.augusts! Tagad atkal sēžu un gaidu-kad tad izdomās un VAI VISPāR IZDOMĀS man pasūtīto preci piegādāt!!!
Vairākas reizes zvanot arī prasīju, lai savieno mani ar administrāciju-lai noskaidrotu sīkāk, kas par iemesliem-kapēc nevaru saņemt preci laicīgi-uz ko man atkal atbildēja, ka arī to viņi nevar! Nodošot informāciju administrācijai-un viņi man atzvanīs, lai visu izstāstītu! Man atzvanija OPERATORS un kā jau visas iepriekšējās reizes, arī šoreiz neko nemācēja atbidēt!!!
:(
Labdien, bilcuka11! Lūdzu, atsūtiet mums sava pasūtījuma numuru uz [email protected], lai mēs varētu izskatīt Jūsu sūdzību un atrisināt radusos situāciju! Paldies!