www.220.lv - Par nekorektas preces piegādi
Nekad iepriekš man nav bijušas sūdzības par 220.lv internetveikalu, bet šoreiz nu ir par traku. Situācija sekojoša:
pasūtīju deju paklājiņu Step Mania, kūku griežamo nazi un marķieri skrāpējumu likvidēšanai. Atnāk sms, ka prece piegādāta pakomātā. Aizeju pēc preces, bet tur tikai paklājiņš, pārejās preces nav, lai gan rēķins sastādīts un atmaksāts par 3 precēm. Rakstu un saku, ka man trūkst 2 preces, viņi atvainojās, un atsūtīja pēc dažām dienām trūkstošās preces. Ok, lai nu tā būtu, visādi jau gadās, bet lielākā problēma bija ar deju paklājiņu. Atverot sūtījumu, konstatēju, ka tas nav īstais deju paklājiņš, ko pasūtīju, bet gan cits. Rakstu un saku, ka nav īstais, viņi pieteica kurjeru, kas savāks un jāraksta iesniegums, ka nav korekta prece piegādāta. Atbrauca savāca, solīja dažu dienu laikā piegādāt īsto preci. Pēc dažām dienām atnāk sms, ka pakomātā prece ir atvesta. Eju priecīga pakaļ, bet še tev - tas pats paklājiņš, kas pagājušajā reizē!!!! Rakstu atkal un saku, ka arī šoreiz ir neīstā prece, lai šoreiz atgriež man atpakaļ naudu un kurjers lai savāc preci. Viņi man atbildēja, ka viņiem neesot pamats uzskatīt, ka prece ir piegādāta nekorekta, jo redz nosaukumi atbilst pasūtītajam (lai gan rēķinā tika norādīts tas ko pasūtīju), bet atvests nepareizais. Vēl sūta mani uz Rīgu ar preci, lai braucu un atdodu un viņi man atdošot naudu par preci. Bet jautājums - kas man atmaksās ceļu? Es neesmu rīdziniece. Vai tad ir tik grūti uz kontu atskaitīt naudiņu? Mūsdienu tehnoloģiju laikmetā. No manis naudiņu saņēma, bet atmaksāt neprot!!! Es samierināties ar šo netaisos!!! Ne man prece, ne nauda!!!!
Komentāri (2)
NEKAD neielaižaties ar 220.lv! Man atsūtīja bojātu preci. Kad nosūtīju atpakaļ 14dienu noteiktajā termiņā, viņu "eksperts" pateica, ka es pats esot sabojājis. Meitenes pie telefona reti kad sniedz konkrētu atbildi. Frāzes kā no grāmatas, bet ne uz maniem jautājumiem.
Komentāra autorei: nepadodies! Cīnies par savām tiesībām!
Labdien, Aija34.
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv