www.220.lv - Nekvalitativa prece un klientu apkalposanas kvalitate
Viennozimigi nekad vairs neko neiegadasos saja veikala! Mana problema joprojam nav atrisinata. Pasutiju 220.lv sekviju, kuru piegadaja 14.11,2013. Kad gribejam to salikt, izradijas, ka viena no pakam ir bojatas detalas- sasisti vienas vitrinas stikli un bojata viena no vitrinas sienam. Uzreiz pazvaniju, informeju par faktu, pec operatores luguma uz e-pastu nosutiju ari bildes. Kad zvaniju atkartoti, pateica, ka rit ar mani sazinasies menedzeris. Prasu, ko darit ar to paku, kura saplstie stikli- saka to vajag paturet, atbrauks pakal. Saprasanai paka ir kadi 60*200 cm, un velreiz atkartosos, taja ieklsa ir saplestie stikli! Protams, ritdien ar mani neviens nesazinajas, Vakara zvanu pati, atbildeja, ka vajagot precizet bojato detalu numurus, ok, nosaucu. Atkal atbilde, ka pec brivdienam sazinasies menedzeris. Varu ari nerakstit, bet ari pec LV neatkaribas svetkiem neviens man nepazvanija. 19.11.2013 rakstu, prasu kad bus atbilde, uz e-pastu atbild pec 3 dienam un ludz precizet informaciju, ko vini sanema no operatores par bojato detalu numuriem, uzrakstitie numuri neatbilst tam, kurus es saucu, par terminiem, uz uzdoto jautajumu par terminiem neraksta. Uzrakstiju bojato detalu numurus. Protams, atgriezeniskas saites nekadas... Vel pec 3 dienam atkal e-pasts, atkal ludz nosaukt bojato detalu numurus, rakstu velreiz. Mani joprojam neviens neinforme par terminiem. 4.12.2013 rakstu pati un velreiz ludzu sniegt atbilde, ka un kad tiks atrisinata mana problema. Klusums. Prieks kam atbildet klientiem uz e-pastiem? Sodien jau zvanu, prasu kad tad bus? Operatore atbild, ka sazinasies ar menedzeru, noskaidros un atzvanis. Prooooams man neviens atkal neatzvanija.
Nesaprotu, vaiuznemumam tas ir normali, un vai tiesam jasuta pretenziju uz PTAC, lai beidzot man atved normalu preci, savac to paku ar saplestim stikliem, kuru pec operatores vardiem nav bija jaatstaj.
Kas ta par klientu apkalposanas kvalitati?
Komentāri (2)
Labdien, Inga!
Lūdzu atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma nr. vai ari e-pastu ar kuru tika veikts šis pasūtījums, lai varam noskaidrot šādas situācijas rašanās iemeslu! Gaidīsim no Jums ziņu pēc iespējas ātrāk!
Labdien, Inga! Vēlreiz atvainojamies par šo gadījumu. Pēc telefonsarunas ar Jums situācija ir atrisināta. Paldies par sapratni!