www.220.lv - Garantija? Neceriet!
Par tādu lietu kā garantija var aizmirst, pērkot šajā veikalā. Manu telefonu noturēja garantijā 91 dienu. Likumā noteikts, ka drīkst turēt 30 dienas un ja kāda sevišķa detaļa vajadzīga klāt, kas nav pieejama, tad pirms šo 30 dienu iztecēšanas veikalam ir jāatsūta rakstisks paziņojums pa pastu, ka precei vajag vēl līdz 14 kalendārajām dienām klāt pie garantijas apkalpošanas. Sākumā teica, ka aizsūtīja piegādātājam, pēc tam teica, ka piegādātājs vainīgs. Neesmu muļķis, sadabūju piegādātāja numuru, sazinājos - viņi nemaz nav saņēmuši manu telefonu. Zvanu veikalam, bet nesaku, ka zvanīju piegādātājiem. Es saku - esat pārliecināti, ka sūtījāt viņiem? Veikals - jā, protams, labi atceros. Es - bet es viņus sazvanīju un viņi nav saņēmuši. Veikals (neveikla pauze, aaamm, mjā, uuuun un citi sīkvārdi seko): ā, nu jā, jūsu telefonu neizsūtījām. Prasīju, kad izsūtīsiet? Veikals - šodien. Zvanu pēc nedēļas. Veikals atkal vaino piegādātāju. Atkal atkārtojas viss pa vecam. Pēc tam veikals saka, ka gan jau telefons nestrādā manas vainas dēļ. Viens pārdevējs smīkņājoši un pārējie ņirgdami līdzi saka - drošvien skuķim iedevi palietot. Telefonu lietoju tikai es. Un vispār tas ir neprofesionālisms, ka citi darbinieki lien iekšā ar savu familiaritāti. Būtībā likās, ka mēģina nokaunināt mani, ka lūk es te pieprasu garantiju, jo oficiālas iespējas mani atšūt viņiem nebija. Pirms tam gan viņi teica, ka telefona vainas noteiks pats piegādātājs (tātad neder arguments, ka viņiem liekas, ka pats es vainīgs, jo kā viens teica "parasti cilvēki ir čaiņiki un paši kaut ko ne tā izdara ar lietu"). Kad arguments par manis paša vainu (kaut telefonu neviens netaisīja vaļā kā viņi teica un āreji tas bija ļoti labā stāvoklī) tika izsmelts, vēl tika pateikts, ka lūk veikals ta ir tas pats, kur es pirku, taču juridiski viņiem mainījies SIA nosaukums un ja viņi kaut ko dos, tad tikai tāpēc, ka nāk pretīm, jo neko nav man parādā. Viņi laikam likumus nezin, ka veikala pārņēmējs (kaut darbinieki kā skatījos visi tieši palika) nes saistības. Īsāk sakot, beigās iesaistīju PTAC, viņi laikam sabijās, ka antireklāma izskanēs daudz skaļāk un iemainīja man pēc 91 dienas citu telefonu ar manu piemaksu. Rindā, kur gaidīju veikalā, viens vīrietis atdeva ūdenssūkni. Darbiniece, vai izlikās maigi sakot, pastulba, saka - a sūknis ir mitrs. Tas džeks uzreiz itkā lāci uz velosipēda ieraudzījis saka - BET TAS IR ŪDENS... sūknis! Tam jābūt mitram, jo pumpē ūdeni. Viņa - ai nu labi, es tās tehniskās lietas nezinu. Pēc tam viņam teica - bet jums jau bija jāpalasa atsauksmes internetā pirms pirkāt, varbūt šis sūknis ir slikts. Viņš - bet ko tad jūs pārdodat? Es iejaucos - no atbildības tas jūs neatbrīvo, jūsu problēma, ka pārdodat sliktas lietas, garantija ir noteikta? Ir noteikta, tāpēc nekādas atrunas.
Komentāri (8)
Sveiki! Potams, atvainojamies par negatīvo pieredzi. Izskatījām visus Nokia remontus, sākot no 2011.g. beigām, lai saprastu problēmu. Jāatzīst, ka pietrūkst informācijas, lai identificētu konkrēto klientu un līdz ar to novērstu šādu situāciju rašanos nākotnē. Lūdzu piezvaniet 67244220 darba dienās no 10-19 un jautājiet, lai savieno ar garantijas servisu! Mēs Jums labprāt iedotu arī kādu mierinājuma balvu.
Attiecībā par ūdenssūkņa gadījumu, tas visticamāk ir bijis neveiksmīgs joks no mūsu darbinieka puses. Pieļaujam arī, ka 'klients', kurš nesa ūdenssūkni patiesībā bija mūsu darbinieks, kurš bija nopircis ūdenssūkni savai lietošanai.
Jebkurā gadījumā gribētu aicināt par katru gadījumu, kad jūtaties neapmierināts ar mūsu darbu, informēt klientu servisu pa tālruni 67244220 darba dienās no 10-19 un sestdienās no 10-15, lai kopīgi atrisinātu radušos situāciju. Tāpat aicinam informēt arī par pozitīviem gadījumiem. Paldies Jums, mūsu klienti, jo tikai ar Jūsu palīdzību mums izdodas uzlabot klientu apkalpošanu!
Mana pieredze ir senāka par 2011.gadu. Taču pēc ilga laika, bieži vēl saņemot savā e-pastā reklāmas no 220.lv, kur veikals liela savu kvalitāti un servisu, es neizturēju un nolēmu uzrakstīt savu pieredzi, kas bija pirms dažiem gadiem. Toreiz gan man neviens nekādas mierinājuma balvas nepiedāvāja, vēl vairāk - attieksme un runas veids bija tāds, ka laikam vēlējās, lai es nokaunos, ka viņus trobelēju 91 dienu un pieprasu savu preci. Ā, vēl atcerējos, ka vienu reizi gan man mobilo izsniedza atpakaļ, sakot, ka remonts veikts. Pārbaudot uz vietas, izrādījās, ka vecie defekti ne tikai nav novērsti, bet parādījušies jauni, itkā kāds būtu metis pret grīdu telefonu - telefonam taustiņi daži nestrādāja, kaut taustiņi pirms tam visi strādāja. Toreiz ieminējos par medijiem un PTAC, uz ko saņēmu visai bērnišķīgu atrunu vēstuli no veikala priekšniecības elektroniski, ko es draudu u.t.t. Tie nav draudi, bet tiesības vērsties pēc palīdzības, ja likumā noteiktās normas nav iespējams realizēt dzīvē.
Par gadījumu ar ūdenssūkni - nekas neliecināja, ka klients ir kaut reizi dzīvē redzējis darbinieci garantijas servisā. Un viņa sašutums arī nebija joks. Darbinieces teiktais par mitrumu sūknī arī nelikās teikts kā joks, bet kā pārmetums un acīm redzama vēlme atšūt cilvēku no garantijas apkalpošanas. Pavisam noteikti varu spriest, ka tas klients nebija darbinieks.
Sveiki, nasingspeshal! Tagad ieviešas nedaudz skaidrības - Jūs runājat par laiku pirms 2011.gada. Žēl, protams, ka tā viss iznāca. Bet man gribētos citēt Raiņa teikto: "Pastāvēs, kas pārmainīsies!". Mēs tiešām pēdējāpusgada laikā esam darījuši ļoti daudz ko, lai uzlabotu klientu servisu (klientu ērtības), lai uzlabotu piedāvājuma kvalitāti (attiecības ar piegādātājiem) un pilnveidotu sortimentu (šobrīd pie mums var nopirkt ne tikai elektropreces, bet arī sporta preces, mēbeles, smaržas u.c.). Vēlētos aicināt, tomēr, nebalstīt savu viedokli par mums uz senām nesaskaņām. Jebkurā gadījumā paldies par viedokli!
Jā, toreiz es dzirdēju kaut ko līdzīgu. Ka esat mainījušies (tikai juridiski). Bija tāda lieta, ka es pirku preci vēl SIA Baks veikalā 220.lv. Kā jau tas LV interneta veikaliem gadās, laikam gadījās kādas finansiālas ķibeles un nācās mainīt juridisko nosaukumu, bet veikalu paturot. Tā nu runājoties ar kādu no priekšniecības, dzirdēju - citēšu: "un vispār jūs pirkāt šo preci formāli citā veikalā, jo 220.lv tagad pieder citiem un tas, ka vispār ar jums ņemamies ir labas gribas žests, jo tik pat labi varējām vispār ar jums neielaisties nekādās sarunās".
Es protams, nesaku, ka jūsu veikals nevarētu mainīties, vietā nākot daudz atbildīgākiem darbiniekiem. Pēc atsauksmēm gan nākas spriest, ka nekas jauns nav nācis.
Jā, nu tas ir LV interneta veikaliem klasiski. Man piemēram, mājās stāv metaleksā pirktas lietas, bet tāda veikala vairs nav un nebūtu kam jautāt garantiju, kaut arī ir ļoti līdzīgs veikals, identisks ar tādu pašu mājaslapu. Labi, ka tām lietām garantija arī jau sen iztecējusi. Tādus piemērus varu saukt vēl un vēl. Nopērc lietu un pēc tam lūdzies Dievu, lai tas veikals strādā vēl 2 gadus (strādāt, ta strādās, bet vai nemainīs juridisko nosaukumu, tādejādi izvairoties no vecajām sakrātajām saistībām).
Rakstījāt par mierinājuma balvu, nu gribētos gan redzēt, vai tas ir publisks reklāmas žests priekš potenciālajiem klientiem vai tiešām labas gribas un vainas apziņas izjūta. Ja tā nav reklāma, tad tiešām būšu ļoti pārsteigts. Katrā ziņā, varat man rakstīt uz [slēpt]@ inbox.lv
Sveiki, nasingspeshal! Lūdzu, skatiet savu e-pastu.
Jā, nu saņēmu es no viņiem "mierinājumu" - varu dabūt 5 Ls atlaidi kādai no precēm, kad pirkšu - ar noteikumu, ka prece nedrīkst būt lētāka par 10 Ls (noteikums, ka šie 5 Ls var segt līdz 50% no preces cenas). Kad paskatījos uz pašreizējām cenām salidzini.lv, pat ar šiem 5 Ls pērkot kaut ko sanāk pat dārgāk kā citos interneta veikalos. Cenas tik pat uzskrūvētas kā xnet.lv.
Atklāti sakot, man gadījās ļoti nepatīkama pieredze toreiz ar telefonu. Piedāvāt vēl kaut ko nopirkt ar itkā atlaidi (ar visu atlaidi dārgāk kā citur) ir ciniski. Prestiža un reputācijas labad būtu kaut vai uzdāvinājuši pa 2-3 Ls flešku kā atvainošanos, nespiežot cilvēku pirkt kaut ko, bet nu lūk dāvana, kas reāli nav dāvana.
Sveiki! Lūdzu apskatiet mūsu piedāvājumu uzmanīgāk. Mums ir akcijas katru nedēļu un akciju laikā cenas konkrētiem produktiem vai produktu grupām noteikti ir labākas kā citos interneta veikalos, tas redzams arī salidzini.lv. Lai nepalaistu garām mūsu izdevīgos piedāvājumus, iesakam pierakstīties uz jaunumu e-pastiem (220.lv lapas apakšā ir krāsaina josla, kur ievadīt e-pastu). Attiecībā par Jūsu vēlmi saņemt kādu dāvanu 2-3 Ls vērtībā, tas ir strīdīgs jautājums - Jums flash atmiņa būtu vajadzīga, bet kādam citam to nebūtu kur likt un atkal būtu neapmierināts, tieši tādēļ piedāvājām dāvanu izvēlēties pašam nosakot dāvanas apjomu 5 Ls vērtībā. Lūgums ņent vērā, ka šī 5 Ls atlaide darbojas arī uz akcijas piedāvājumiem.
Izlasot šo visu manas domas ir mainījušās un iegādāties preci no šī veikala vairs nevēlos.
Paldies nasingspeshal :)