www.sudzibas.lv 220.lv Brāķēta prece

www.220.lv - Brāķēta prece

Šā gada 03.oktobrī (ceturtdiena) iegādājos portatīvo datoru. Tās pašas dienas vakarā to ieslēdzām , iesākās instalācijas process, kurš veiksmīgi tika pabeigts un atvērās darbvirsma. Pievienojām lādētāju, taču pēc dažām sekundēm atvērās paziņojums, ka baterijas līmenis ir pa zemu un dators izslēdzās. Atstājām to lādēties, bet arī pēc dažām stundām to nevarēja ieslēgt. Arī nākamajā dienā to nevarēja ieslēgt, lidz ar to datoru nevarēja lietot!!! 07.oktobrī (pirmdiena) es to aizvedu atpakaļ un garantijas meistars, kas teica, ka iemeslu noskaidrošanai nepieciešamas pāris dienas. Nu jau pagājušas 5 dienas un atbildes nav! Viņu arguments - tika nodota atpakaļ lietota prece! Halo... Vai var lietot datoru, to neieslēdzot?? Pie kam nodevu to oriģinālā iepakojumā!! Nu tagad man nav nedz naudas par ko nopirkt jaunu datoru citur, nedz arī datora! Ļoti "jauka" attieksme pret klientiem. Vairs neiepirkšos šajā ūķī!!! Arī pārējiem neiesaku to darīt!

S

Komentāri (4)

E Exsecutioner 12.10.2013

Šajā krāmu tirgū arī esmu vienmēr iepircies, bet nu vairs nekad neskatīšos tajā virzienā. Viennozīmīgi tiek tirgota nekvalitatīva prece!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 14.10.2013

Labdien, paldies par Jūsu e-pastu!

Lai precizētu, šīs garantijas lietas statusu lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma nr., vai arī e-pastu, no kura veicāt šo pasūtījumu!

Papildus Jūs informējam, ka atbildi uz rakstiskiem iesniegumiem garantijas serviss sniedz 10 dienu laikā. Jo prece tiek nosūtīta autorizētajam servisam, kurš dod slēdzienu par preci.

S salsa7 16.10.2013

To 220.LV
Tika nosūtītas 2 e-pasta vēstules, kā arī personīgi zvanīts un pasūtījuma numurs ir labi zināms. Šobrīd rodas šaubas vai vispār dators ir nosūtīts Tā sauktajam servisam! Uz pēdējo e-pasta vēstuli, kuru nosūtīju 14.10.13. vēl pat nav saņemta atbilde!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 16.10.2013

Labdien!

Pēc garantijas servisa sniegtās informācijas šai konkrētajai precei bija konstatēts ražotāja defekts. Sazinoties ar Jums tika piedāvāta maiņa vai arī naudas atgriešana!

Kliente izvēlējās naudas atgriešanu!

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes