www.220.lv - apkalpošanas serviss
Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā.
Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv.
Otrs atgadījums. Pasūtīju preci pa telefonu, saņēmu rēķinu, tajā pašā vakarā samaksāju. Tā kā man ir cita banka, naudai 220.lv kontā jāienāk nākamajā darba dienā ap pusdienaslaiku. Nākamajā rītā saņēmu e-pastu, ka sakarā ar to, ka 2 darba dienu laikā neesmu samaksājusi, pasūtījums tiek anulēts. Nesaprotu, kur tika sarēkinātas 2 darba dienas. Pasūtījumu gan atjaunoja, jo esot radusies sistēmas kļūda. Visādi jau var gadīties, bet mēneša laikā ar vienu klientu divi nepatīkami atgadījumi?!!!
Izlemiet paši vai sadarboties ar 220.lv, labi kamēr labi...
Komentāri (3)
Labdien, Izu! Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] pasūtījumu numurus, ar kuriem bija problēmas, lai mēs varētu izskatīt, kāpēc bija radušās problēmas.
Ne tu pirmais, ne pedejais.
220 prot pieklajigi atbildet, apsolit kautko un tad nelikties ne zinis.
Jazvana pasam. Japrasna. Jainteresejas lamer galva kup.
Man personigi prece nenak jau gandriz menesi. Pedeja reize kad zvaniju izradijas, ka tadas preces viniem pat nav!!!
Pirms gada iepirkos cita veikala. Prece pienaca laika, bet dala preces pienaca tikai nakosaja diena. Man taja pasa diena piezvanija menedzere, personigi atvainojas, paskaidroja situaciju UN VEL atsutija mazu davaninu ka atvainosanas zimi. SUPER!!!
Bet 220 tas ir TIKAI NORMALI ja tu preci sanemsi vairakas dalas un pec vairaakaam nedeelam. Atvainosanas? Vini pat nezin kas tas ir. Prot atvainoties tikai tad kad esi ievietojis rakstu sudzibas.lv
Ir tik daudz labu citu internetveikalu. Aimirstiet par 220.lv. tikai vienas klapatas.
Labdien, Linda!
Paldies par pasūtījuma nr., info tika nodota klientu apkalpošanas centram, gaidam komentāru, kāpēc nav piegādāta 1 no 3 pakām. Dosim atbildi, pēc iespējas ātrāk.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv