220.lv - Slikts serviss
Interneta veikalā 220.lv nopirku iekšdurvis pasūtījums nr. 6375914. Saņemot preci, neapmierināja tās kvalitāte. Vēlējos izmantot 14 dienu atgriešanas iespējas, bet sazinoties telefoniski ar 220.lv komandu, izrādījās, ka durvis man jāatgriež atpakaļ saviem spēkiem uz viņu bāzi Rīgā. Dzīvoju Alūksnē un man nav nekādu iespēju preci nogādāt atpakaļ. Ļoti slikts serviss, nepērciet nekad 220.lv lielgabarīta preces, jo atgriezt nevarēs, viņi palīdzību nekādu nesniegs! Esmu ļoti vīlusies par šādu attieksmi un šeit preces vairs nekad neiegādāšos
Sveiki,
Kā Jūs informējam sarunā, Jūs varat izmantot kādu no kurjeru kompānijām preču atgriešanai. Atteikuma tiesības Jūs variet izmantot, taču prece Jums ir jāatgriež mūsu servisa centrā. Izmantojot atteikuma tiesības, preci līdz 20kg ir iespējams atgriezt pa pastu bez maksas. Preces, kuras pārsniedz 20kg, izmantojot atteikuma tiesības, jāatgriež pašam pircējam.
Komentāri (2)
tā nu tas ir, un pilnīgi saprotami. pirms pirkšanas vajag uzzināt, kā var atdot atpakaļ (nevis atgriezt...) preces. un šādas smagas, lielgabarīta preces labāk tad pirkt alūksnes veikalā...
@criticalthinker
laikam vards izsaka visu. Tiesham tas ir viss ko variet ieteikt? Un varbut sakt ar klientu apkalposhanas izmainam veikala 220.lv? Un cilveku attieksmi vienam pret otru, stradajot tadu darbu ka klienta apkalposhana. Tam butu jabut pirmajam kas mainas nevis cilvekam butu japartrauc erti iepirkties interneta. Jaa, uzzinat kaa atgriezt preci, logjiski vajag, bet partraukt iepirkties interneta tikai del vienas situacijas un kompanijas kur trukst attieksmes pret cilveku, gan butu nepareizais virziens. Un sada nu domasana LV tiesham nemainis un nevedis uz priekshu.