220.lv - Slikts serviss
Labdien!
05.07.2023. Atgriezu preci (neapmierināja preces kvalitāte, kuru lietoju jau 2 gadus) šim uzņēmumam ar vas Latvijas pasts starpniecību. Izdarīju visu kā nākas pēc SIA Pigu Latvia atgriešanas noteikumiem. Nogaidīju līdz 22.07.2023. Un rakstīju vēlreiz e-pastu par to, ka nav ne ziņas, ne naudas. Atkal nekādas atbildes. Tad atkal sūtīju e-pastu 30.07.2023. Un nekādas atbildes. Vakar vakarā viņus sazvanīju un sākās epopeja… redz manu e-pastu 22.07. Viņi neredz, tikai to, kuri sūtīju 30.07. , tādēļ man ir jādaida 3 darba dienas līdz saņemšu atbildi. Datu bāzē viņi redz, ka sūtījumu man atgriez, lai gan neko neesmu saņēmusi. Sazvanīju vas Latvijas pasts, kuri ieteica rakstīt expresspastam. Expresspasta atbildēja, ka SIA Pigu Latvia manis atgriezto preci saņēma 07.07.2023. Murgs…
tātad, lūdzu sia pigu Latvia pēc iespējas ātrāk atrisināt šo situāciju, lai varu slēgt savu klienta kontu! Kā arī iesaku jums modernizēt atgriešanas procesu, piemēru varat ņemt no aboutyou!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Dianam!
Gadījumos, kad preces tiek atgriezta ar Latvijas Pasta starpniecību, aicinām klientus mūs par to informēt un atsūtīt čeku ar Pasta izsekošanas numuru, kuru Jūs pievienojāt sūdzībai. Tas mums ļauj izsekot pasūtījuma statusu un veikt nepeciešamās darbības, lai tiktu ievēroti noteiktie naudas atgriešanas termiņi.
Sistēmā redzam, ka naudas atgriešana jums ir veikta 4. augustā. Atvainojamies, ka nācās gaidīt tik ilgi.
220.lv
Pievienot komentāru