220.lv - Slikts serviss
Kad visi pārdevēji orientēti uz labu servisu un pārdošanu, 220.lv dara visu, lai tu nenopirktu.
Pircējam nav jāzina, ka viņiem vairāki piegādātāji. Tas noteikti ir vairums e-veikaliem. Tā ir viņu iekšējā lieta. Pasūtījumu veicu 220.lv mājas lapā, viss! Tagad viņi man Saka: tie esam mēs, bet neesam mēs. Absurds! Man par pirkumu atteicās ņemt samaksu daļu ar karti un skn. To nevarot veikt dēļ piegādātāja. Nu nevar, tad nevar. Pārdošanas nulle, lai sūta atpakaļ preci. Rezultātā naudu par starpniecību nesaņēms ne paši, ne piegādātājs. Izcili labs rezultārs! Veikala un pēc tam viņu info atbalsta dienesta darbinieces absolūti vienaldzīgas un nevarīgas. Info dienesta darbiniece nolika klausuli nepabeidzot sarunu. Abas nevarēja atbildēt kāds ir viņu galvenais uzdevums - pārdošanas!
Klasisks lietuviešu pārdošanas nevērīgais stils. Brutāla attieksme. Ļoti nēžēloju, ka esmu veltījis vieņiem savus līdzekļus un laiku.
Par šo iestādi noteikti pastāstīšu apkārtējiem cilvēkiem. Lai nepiedzīvo nepatīkamus brīžus. Vairs ne1 pirkuma pie viņiem!
Viņi nav vienīgie - vajadzīgo lietu pasūtīju citā internetveikalā!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Komentāri (1)
Atradi vietu, kur maksāt ar naudu un karti.