220.lv - Patērētāju maldināšana
220.lv piegādāja brāķētu preci. Prece tika atgriezta pārdevējam un uzturēta prasība piegādāt nebrāķi.
Pēc 1.5 mēneša, 15 e-pastiem un vairākiem telefonzvaniem, tika saņemta atpakaļ nauda par preci; prece tā arī netika piegādāta, lai arī joprojām aktīvajā piedāvājumā. Piesaistīts PTAC.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Andinsh!
Bez pasūtījuma numura nav iespējams pārbaudīt situāciju un sniegt skaidrojumu. Jūs rakstiet, ka nauda ir atgriezta un prece mājas lapā ir pieejama, tad varat veikt atkārtotu pasūtījumu un saņemt preci.
Veiksmīgu iepirkšanos vēlot,
220.lv
Komentāri (2)
Kas par preci?
Atkal netikāt pie kārota vibratora?(