www.sudzibas.lv 220.lv Patērētāju maldināšana

220.lv - Patērētāju maldināšana

220.lv piegādāja brāķētu preci. Prece tika atgriezta pārdevējam un uzturēta prasība piegādāt nebrāķi.
Pēc 1.5 mēneša, 15 e-pastiem un vairākiem telefonzvaniem, tika saņemta atpakaļ nauda par preci; prece tā arī netika piegādāta, lai arī joprojām aktīvajā piedāvājumā. Piesaistīts PTAC.

17.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 17.02.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.02.2023

Labdien, Andinsh!

Bez pasūtījuma numura nav iespējams pārbaudīt situāciju un sniegt skaidrojumu. Jūs rakstiet, ka nauda ir atgriezta un prece mājas lapā ir pieejama, tad varat veikt atkārtotu pasūtījumu un saņemt preci.

Veiksmīgu iepirkšanos vēlot,
220.lv

A

Komentāri (2)

Good Intentions 17.02.2023

Kas par preci?

Atkal netikāt pie kārota vibratora?(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes