www.sudzibas.lv 220.lv Nepilnīga prece,meli ,solījumi un ignorēšana

220.lv - Nepilnīga prece,meli ,solījumi un ignorēšana

Iegadājos šajā veikalā zāles pļāvēju!Iepakojumā nebij visu detaļu ,detaļas ar kurām piestiprinās ritenīši pie pļāvēja!Zvanīju ,rakstīju e-pastus ,sekoja viens solījums pēc otra,meli ,ka detaļas trūkstošās jau izsūtītas u.t.t un tā pagāja mēnesis..un joprojām nekādas pretīmnākšanas un nekāda risinājuma☹️

20.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.05.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.05.2022

Labdien, Baiba!

Vispirms vēlamies atvainoties par kļūdu komunikācijā, ka jau sākotnēji neminējām par ilgo detaļu piegādes laiku.

Pēc sistēmā pieejamajās informācijas redzam, ka ar mums sazinājāties un informējāt par trūkstošajām detaļām. Mēs no savas puses šo informāciju nodevām preces piegādātājam un vienojāmies, ka trūkstošās detaļas tiks izsūtītas. Parasti tas aizņem līdz 4 nedēļām. Ņemot vērā preces sezonalitāti, šoreiz piegādes laiks trūkstošajām detaļām ir bijis ilgāks.

Mūsu klientu apkalpošanas centra darbinieks ar Jums sazinājās un vienojās par situācijas risinājumu.

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.05.2022

Labdien, Baiba!

Vispirms vēlamies atvainoties par kļūdu komunikācijā, ka jau sākotnēji neminējām par ilgo detaļu piegādes laiku.

Pēc sistēmā pieejamajās informācijas redzam, ka ar mums sazinājāties un informējāt par trūkstošajām detaļām. Mēs no savas puses šo informāciju nodevām preces piegādātājam un vienojāmies, ka trūkstošās detaļas tiks izsūtītas. Parasti tas aizņem līdz 4 nedēļām. Ņemot vērā preces sezonalitāti, šoreiz piegādes laiks trūkstošajām detaļām ir bijis ilgāks.

Mūsu klientu apkalpošanas centra darbinieks ar Jums sazinājās un vienojās par situācijas risinājumu.

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

Papildināts Baiba Safronova 26.05.2022

Nevienā brīdī jūsu menedžeris neminēja ,ka piegāde 4 nedēļas!Un jūsu menedžeris ,kad zvanīju 13.05 teica ,ka deteļas jau ir izsūtītas un viņa man uz e-pastu nosūtīs izsekošanas nr.,bet diemžēl tie bij meli...,nekādu epastu ar izsekošanas numuru nesagaidīju..tāka varbūt nevajag sevi attaisnot melojot..☹️

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes