Atrisināta220.lv - Maldināšana par piegādes laiku
Mājaslapā norādītais preces piegādes datums neatbilst reālajam.
13. Jūlijā veicu pasūtījumu precei loga starplika mobilajam kondicionierim Trotec Airlock 100. Izvēlējos speciāli to, jo prognozējamais piegādes datums bija 22.07. , ātrāk neko citu nevarēja dabūt.
Pasūtījuma veikšanas brīdī mājaslapa uzrādīja informāciju, ka preci var atsūtīt 19.07. - wow, tas pat labāk! Gaidu ar nepacietību.
Šodien, 16.07. , pārbaudot pasūtījumu redzu sekojošu info - "gaidām no piegādātāja. Būs sagatavots 30.07. "
pirms nedēļas uz šo pašu triku "uzķēros" ar Ksenukai, tāpēc speciāli meklēju citā veikalā. Un nopietni, nekāda aizvainojuma nebūtu, ja tiktu norādīts reāls piegādes datums, pandēmija, viss kavējas. Taču solīt vienu un tad piegādāt lēnāk, nekā preces nāk no ārzemēm pa tiešo klientam ir slikts serviss.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Ar mani sazinājās uzņēmuma pārstāvis, atvainojās un izskaidroja situāciju. Paldies par operatīvu reaģēšanu!
Komentāri (1)
Informatīvam laikam saitē nevar ticēt un arī operatoriem nevar ticēt - viņi ir tikai operatori.