www.sudzibas.lv 220.lv Luminor apmaksas iespēja...

220.lv - Luminor apmaksas iespēja...

Labdien. Regulāri iepērkos 220.lv internetveikalā. Man ir luminor banka. Vienmēr apmaksāju maksājumus pa taisno (apmaksa ar internetbanku) .
Šovakar veicu kārtējo pasūtījumu, diemžēl luminor apamksas variants izņemts. Nācās veikt manuāli caur internetbanku.
Pats interesantākais ir, ka mājaslpā norādīts: preču apmaksa caur internetbanku

interneta veikalā 220.lv dotajā brīdī ir iespējams norēķināties ar: Swedbank, Seb, Luminor un citadele banku internetbankām.

Zvanot uz info tālruni operatore sāk muldēt par smart id (kādā sakarā? To mēslu neizmantoju, man ir kodu kalkulators) .

Līdzš šim 220.lv bija galvenā interneta vietne kur iepirkos, tagad šeit iepirkšos tikai tad ja vajadzīgo nevarēšu atrast citur. Paši vainīgi - nav ko luminor klientus diskriminēt!

09.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 10.05.2022

Labdien, Taisnība!

Diemžēl, sadarbībā ar Luminor banku esam novērojuši tehniskas problēmas, kas klientiem neļauj veikt maksājumu, izmantojot Luminor BankLink. Kad Luminor novērsīs šīs problēmas, tiks atjaunota bankas ikona ar tiešo saiti maksājuma veikšanai.

Pagaidām BankLink vietā aicinām Luminor klientus veikt maksājumu, izmantojot bankas pārskaitījumu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes