www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšanas shēma

220.lv - Krāpšanas shēma

Pasūtīju preci, pēc divām dienām, kad sūtījums tika piegādāts omnivā, konstatēts, ka daļa trūkst. Abām precēm bija norādīts, ka ir noliktavā un piegāde iespējama rīt. Telefonu operatore dievojās, ka tā ir jābūt, viss ir kārtībā, otru daļu saņemšu rīt. Domājāt saņēmu? Jā, saņēmu, ne savu preci, bet pigu (kā viņu sia šeit lakoniski iederēs) . Izlasot, ka ne es pirmā, ne pēdējā - ar šādiem solījumiem tieku barota, daudz neiespringstot, jāsecina - ir izstrādāta krāpšanās shēma, kā darbiniekiem jāstrādā. Pirmkārt, pārdot preces ar zīmi "piegāde rīt", kura, protams, nav ne rīt, ne parīt, ne pēc nedēļas. Muld, ka prece tiek dalīta, lai pavilcinātu laiku, beigās vaino piegādes darbiniekus, par to, ka prece nozaudēta vai sabojāta. Rezultātā paiet aptuveni nedēļa, kad klientam dod atbildi, ka naudu atgriezīs 14 dienu laikā. Nu ko lai saka, veiksmi biznesā, par 1 klientu mazāk:)

19.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (1)

B biznesaklients 25.12.2019

Man patīk sazvērestības teorija par krāpšanas shēmu, kur tev beigās atgriež naudu. Tiešām krāpšana augstākajā pakāpē!
Bet piekrītu ka serviss viņiem pieklibo

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes