220.lv - Krāpšanas shēma
Pasūtīju preci, pēc divām dienām, kad sūtījums tika piegādāts omnivā, konstatēts, ka daļa trūkst. Abām precēm bija norādīts, ka ir noliktavā un piegāde iespējama rīt. Telefonu operatore dievojās, ka tā ir jābūt, viss ir kārtībā, otru daļu saņemšu rīt. Domājāt saņēmu? Jā, saņēmu, ne savu preci, bet pigu (kā viņu sia šeit lakoniski iederēs) . Izlasot, ka ne es pirmā, ne pēdējā - ar šādiem solījumiem tieku barota, daudz neiespringstot, jāsecina - ir izstrādāta krāpšanās shēma, kā darbiniekiem jāstrādā. Pirmkārt, pārdot preces ar zīmi "piegāde rīt", kura, protams, nav ne rīt, ne parīt, ne pēc nedēļas. Muld, ka prece tiek dalīta, lai pavilcinātu laiku, beigās vaino piegādes darbiniekus, par to, ka prece nozaudēta vai sabojāta. Rezultātā paiet aptuveni nedēļa, kad klientam dod atbildi, ka naudu atgriezīs 14 dienu laikā. Nu ko lai saka, veiksmi biznesā, par 1 klientu mazāk:)
Komentāri (1)
Man patīk sazvērestības teorija par krāpšanas shēmu, kur tev beigās atgriež naudu. Tiešām krāpšana augstākajā pakāpē!
Bet piekrītu ka serviss viņiem pieklibo