220.lv - Krāpšanās
220.lv griežot laimes ratu, ir savākts iespaidīgs punktu skaits. Veicot pirkumu, par punktiem iegādājos smagas preces bezmaksas piegādi uz mājām. Nekādu atlaides kodu neatsūtīja uz e-pastu. Zvanīju uz 220.lv, kur neko daudz nepateica, lika gaidīt, bet bez rezultātiem. Vēlreiz zvanot uz 220.lv, teica, ka nu ja nav, tad nebūs koda, lai gan punkti tika noņemti. Pa telefonu sarunājām, ka punktus atgriezīs atpakaļ, bet drošības pēc to atgādināju uz e-pastu, kur par brīnumu saņēmu atbildi, ka tas nav iespējams. Piedāvāja parastu atlaižu kodu 10, - eur vērtībā, uz ko atbildēju, ka tad jau lai dod kā iegādājos 10.99 eur vērtībā atlaižu kodu, bez preces vērtības ierobežojuma, lai varu to izmantot vienā pirkumā, jo precu, kam iegādājos bezmaksas piegādes kodu, jau biju nopircis tāpat.
Nu jau pagājis ilgs laiks, bet no 220.lv pilnīgi nekādas atbildes, nekāda koda... Tikai lieki iztērēts laiks, griežot laimes ratu...
Nezinu kā savādāk to nosaukt, ja ne par krāpšanos! Liels fui 220.lv!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Par kādu pasūtījuma numuru iet runa? Vai lasiet, par ko ir sūdzība? Jūsu info e-pastā ir sūtītas vēstules, uz ko nav nekādas atbildes un nekāda atlaides koda?
E-pasti tika nosūtīti:
14.04.2022. 13:25
14.04.2022. 18:18
15.04.2022. 13:59
20.04.2022. 09:05
Kā arī divas telefona sarunas 14.04.ar darbinieku vārdā Artis laikam.
Labdien, Vichy.
Lai izskatītu Jūsu sūdzību mums ir nepieciešams pasūtījuma numurs (ja tas tika noformēts) vai Jūsu ietotāja e-pasts.
Lūdzam norādīt šo informāciju, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tel. +371 25220220.
Pasūtījums tiks noformēts tad, kad saņemšu beidzot to par punktiem iegādāto atlaides kodu 10.99 Eur? Jūs pats saprotiet, ko prasiet? Kāds numurs pasūtījumam, ja pasūtījums nav veikts!
Pievienot komentāru