www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana, nepiegādāta prece

220.lv - Krāpšana, nepiegādāta prece

Tika pasūtīta prece, speciāli izvēloties I-veikala piegādes opciju, ne vēlāk kā 23. decembrī. Prece joprojām šodien nav piegādāta. Nav arī saņemts nekāds apstiprinājums pirkumam. Ir vienīgi noņemta nauda no konta.
Epasts nav saņemts jo tika izmantota opcija - autorizācija ar Facebook. Un Facebook konts ir reģistrēts ar epasta adresi, kura nav izmantota nu jau 10 gadus.
Tiek sūtītas atrunas uz SMS, par preci, kura tiks piegādāta tuvāko 5 darba dienu laikā, bet tas joprojām nenotiek.

07.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 10.01.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Edgars Simanis 10.01.2022

Vai sapratāt kaut vienu v;ardu, ko uzrakstīju? Pasūtījuma numurs nav pieejams, jo izmantotā epasta adrese, asociēta ar Facebook, netiek lietota jau 10 gadus.
Uz telefona numuru pasūtījuma numuru nenosūtījāt. Vienīgais pavediena avots ir bankas transakcija, bet neredzu arī tajā norādītu pasūtījuma numuru.

Savukārt labi zinu, ka varat noteikt pasūtījuma numuru pēc izmantotā epasta un telefona numura. Tāpēc nekavējoties atgrieziet naudu uz konta, kas tika izmantots transakcijā!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 10.01.2022

Labdien, Edgar!

Pārbaudot mūsu sistēmā esošos pasūtījumus pēc komentārā redzamā vārda, redzam, ka viens pasūtījums ir saņemts 23.12.2021, viens ir atgriezts 17.12.21, par kuru nauda tika atgriezta 3 dienas vēlāk, kā arī viens neapmaksāts pasūtījums anulēts pēc klienta lūguma.

Ja Jums ir vēl kāds 220.lv profils, lūdzam norādīt pasījuma numuru (sākas ar 139... vai 140...), ko var redzēt SMS, ko saņēmāt no 220.lv par pasūtījuma kavējumu.
Vēršam uzmanību, ka 220.lv SMS ir saistītas ar sistēmā izveidotiem pasūtījumiem, tāpēc tās tiek saņemtas tikai, ja ir noformēts pasūtījums.

220.lv

Papildināts Edgars Simanis 10.01.2022

Pasūtījuma nr 13986371 .

22. decembrī tika saņemta SMS par preces savākšanu un nodošanu kurjeram, un piegādi 1 darba dienas laikā.
ir pagājušas 19 dienas un prece joprojām vav piegādāta.
Divas reizes ir saņemta SMS ar atvainošanos un apsolītu piegādi 5 darba dienu laikā.

Novēlu šim uzņēmumam bankrotu un likvidācijas procesu jaunajā gadā.

Atgrieziet naudu uz konta!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 11.01.2022

Labdien, Edgar!

Pēc norādītā pasūtījuma numura sistēmā redzam, ka 07.01 saņēmām no Jums e-pastu un nekavējoties uzsākām problēmas risināšanu. Šodien saņēmām atbildi no kurjerdienesta, ka pasūtījums bija pazaudēts viņu terminālī. Šodien tiek uzsākta naudas atgriešanas procedūra, kas kopumā aizņems līdz 3 darba dienām.
Mūsu klientu apkalpošanas centrs nosūtīja Jums arī e-pastu ar sīkāku situācijas skaidrojumu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

220.lv

Komentāri (2)

MURAKAMI 08.01.2022

Kāpēc no sākuma, pirms sūtīt, nevar ienākt sudzibas.lv portālā, paskatīties, vai ir uz veikalu sudzības vai nē un pēc tam tikai pasūtīt? Lai netrāpītu kārtējos mēslos?

S smxia 08.01.2022

Nopirku 220 pirms 7 gadiem, tagad ļoti vīlies.
Krāpšana, nepiegāde, kļūda neizlabota...
220. Nav zāles.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes