220.lv - Krāpšana
Bezatbildīgā attieksme pret klientiem. Cik daudz pasūtījumu vienkārši aizmaldījās kaut kur, un veikals pat nevar atsēkot kur tad tas ir palicis.
Nododot preci pēc garantijas, uz servisu nekas netiek vests, tas noteikti! Iegādājamies gaming austiņas, pēc gada tur vienkārši vadiņš ir atgājis, un viena austiņa pārstāja strādāt. Nodevām šo preci veikala pēc garantijas, it ka aizveda uz servisu, un skat šo viņi nevarēja salabot! Nopietni!?
Un re kāda sagadīšanās, preci uzreiz noņem šo preci no aprites, lai klient vienkārši vēl par piedāvāto alternatīvu! Un tikai nez kāpēc tieši no 220 veikala! Kapeeeec?
Pēc vairākiem zvaniem, meklējot kompromisu, atsaucoties uz to ka mēs tomēr esam lojāli klienti, prasot vismaz atdzinumu no servisa kas tur tad nav labojams… galīgi nekā…
nu ok, apnika pieprasījām naudu atpakaļ un tā bija krietni mazāka jo bija nolietojums, un skat kāda sagadīšanās prece atkal ir pieejama veikalā! Nu vienkārši nekādas cieņas!
Kļūdas arī bonusu punktu tērēšana, biju iegādājusies kuponu pašu dārgāko, un tas nav atnācis, zvanīju un sūtīju emailus, vienkārši ignorē. Nekādas palīdzības!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Viktoriya P!
Atbildot uz Jūsu pretenziju, vēlamies paskaidrot, ka 220.lv pats neveic preču remontu, bet nosūta preces uz autorizētiem servisiem. Ja defektācijas laikā tiek konstatēts ražošanas defekts, prece nav remontējama vai remonta izmaksas nav samērīgas, netiek sīkāk paskaidrots, kas tieši precei bija noticis.
Tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairāku tūkstošu dažādu pārdevēju preču piedāvājumu un, pēc būtības, darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs. Jūs iegādājāties preci no 220.lv, bet apmainīt vēlējāties pret Marketplace pārdevēju precēm, kas ir pavisam cita juridiskā persona un tas tehniski nav iespējams. Vienai precei var būt vairāki pārdevēji. Līdz ko pārdevējs sistēmā atzīmē, ka viņa noliktavā beigušies krājumi, šis pārdevējs automātiski pazūd no saraksta.
Mūsu uzņēmums strādā atbildīgi un ievēro patērētāja tiesības. Esam izstrādājuši un publicējuši garantijas nodrošināšanas noteikumus, kur aprakstīta nolietojuma piemērošana un tā ir atrunāta patērētāju aizsardzības likuma 28. panta 5. apakšpunktā. Gadījumos, kad prece nav remontējama, Patērētājam vienmēr tiek piedāvātas opcijas, kas ir saskaņā ar PTAC 28. pantu par garantijas nodrošināšanu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
Pievienot komentāru