Atrisināta220.lv - Krāpšana
Jau gandrīz mēnesi neatgriež naudu par atgriezto preci.
Izdomā dažādas atrunas, lai tik to nedarītu.
Kronis visam ir atsūtītā veidlapa, nezināmas izcelsmes, ka naudas atgriešana ir veikta, tik manā kontā nav ienācis ne cents no šī krāpnieku kantora.
Vienu reizi jau esmu vērsusies Ptac, bet laikam pat viņi nevar palīdzēt.
Pasūtījuma nr. 18678656
Nav ne preces, ne naudas.
Naudas atgriešana ir veikta.
Katrā gadījumā šo veikalu neiesaku vairs nevienam.
Komentāri (3)
Sveika! Vai esi maksājusi ar bankas karti?
Tad patiešām nauda var "iet" atpakaļ pietiekami ilgi - līdz 1 mēnesīm sliktakajā gadījumā.
Tas ir dēļ bankas karšu sistēmas.
Savā labumā, mēģini sazināties ar izmantotas maksājumu sistēmas atbalstu un atsūti viņiem to pdf, kas tē ir pielikts.
Atbalsts:
https://support.every-pay.com/lv/
Kādas muļķības.
Visur viss notiek ātri, tik ne šai bodītei!
Visu laiku norēķinos ar karti, tā kā atgriešanas process man ir zināms un viņš nav lēns!
Labdien, Ieva.
Mūsu uzņēmumam drīz būs 20. gadi, sabiedriskājās aptaujās par Latvijas interneta veikaliem, mēs esam atpazīstamākais interneta veikals valstī, ar augstāko uzticamības indeksu un vienu no labākajām reputācijām. Katru mēnesi pasūtījumus pie mums veic vairāk kā 100 000 klientu un klientu skaits katru mēnesi aug. Vai tiešām domājiet, ka tas būtu iespējams, ja mēs krāptu vai maldinātu savus klientus?
Arī Jūsu gadījumā nekāda krāpšana nav notikusi. 27. 01 tika veikts bankas darījjums, lai atgrieztu naudu uz Jūsu karti. Atzīstam, ka tas notika 2 dienas vēlāk, jo kavējās atbilde no preces pārdevēja, bet viss jau bija izdarīts pirms šīs sūdzības tapšanas. Kāpēc banka kavējās ar naudas pārskaitīšanu uz Jūsu kartes kontu, nezinām - tā jau būtu informācija, kas būtu jāprecizē ar Jūsu banku.
220.lv