220.lv - Klientu maldināšana, slikta apkalpošana
E-veikalam 220.lv ir interesants precu klāsts.
Izvēlējos 2 preces, kuras bija vajadzīgas, ar e-veikalā piedāvātajām atlaidēm, apmaksāju rēķinu cerot, ka viss notiks bez piedzīvojumiem. E-veikals ir uzticams sadarbības partneris krīzes situācijā.
Tomēr, pēc 2 dienām ir atnākusi īsziņa par to, ka prece 2 neesot pieejama noliktavā. Pārbaudīju 220.lv mājaslapu: prece joprojām esot pieejama par piedāvāto cenu.
Rēķins tika atcelts, kopā ar piedāvāto atlaidi. Tika izveidoti 4 vai 5 papildu rēķini (!) par tām pašām precēm. Daži atcelti, daži "gaida apmaksu".
Prece 1 jau tika piegādāta viena, iekasējot papildu naudu no samaksātās naudas par pirmo rēķinu par preces 1 atsevišķu piegādi.
Uz doto brīdi, nauda par preci 2 joprojām netika atgriezta (ja viņi zin, ka preces nav, kāpēc reklamēt un vēl piedāvāt atlaidi saņemot naudu no klienta?) .
Prece 2 līdz šim netika piegādāta un nav zinu par to, vai būs. Droši vien, ka 220.lv un pigu Latvia pieprasīs papildu samaksu par preci 2.
Kad tika uzdots jautājums, vai viņi var atmaksāt atpakaļ samaksāto naudu par preci 2, viņi atrakstīja: "naudu neesam saņēmusi". Vai melo?
Klientu maldināšana, slikta apkalpošanas kvalitāte, zaudētais laiks.
Informācija par incidentu e-veikalā tika pārsūtīta Ptac.
Pievienot komentāru