Atrisināta220.lv - Cerams, ka šeit sanāks saņemt kādu atbildi no pārstāvja
Nebiju domājis, ka kaut kāda no šiem situācijām būs noticis ar manim, bet tas notika. Es biju pasūtījis 9.03.2023 (Nr. 20125628) komplekso mūzikas sistēmu atskaņošanai ar piegādi uz tuvāko pasta nodaļu. Ir OK. Atnāca ātri un varēju saņemt, bet tad sapratu, ka nevarēšu to saņemt tuvākajā laikā līdz 20:00 (pasta darba laikā) tāpēc pārvirzīju sūtījumu uz tuvāko uzpildes degvielu staciju Statoil, lai butu iespēja izņemt pēc 22:00. No tā paša brīža kaut ka viņa aizgāja garām. Pagājis vairāk par mēnesi (pašlaik 25 aprīlis) bet es vispār nezinu kas notiek. Dažreiz biju sazinies ar Latvijas pastu, un operators teica, ka redz sistēma sūtījumu pārvirzīšanu, bet nevar pateikt pašlaik atrašanās vietu, jo nav atstātas nekādas piezīmes. Solīja aprunāties ar piegādes nodaļu un pārzvanīt. Tā arī nebiju saņēmis nekādus zvanus. Zvanīju atkal - atkartejs solījums atzvanīt - neviens līdz šim tā arī nav sazinājies ar manim. Vairāk reizes biju iegājis pēc darba Statoil, bet tur sūtījuma nebija. Pēc tam US darbinieki palūdza nākt tikai pēc sms paziņojumā. Biju rakstījis uz e-pastu 220.lv, ka vairs nevēlos gaidīt un vēlos saņemt naudu atpakaļ pilna apjoma, bet bez rezultatīvi. No visām pusēm pilnīgiais ignors - Latvijas pasta nezin sūtījumu atrašanās vieta, è-veikals 220 atbild vien ar automstiskiem atbildēm, ka vēstule tika nodota speciālistiem. US Statoil jau redz mani durvis uzreiz sāka, ja nekās nav atnācis uz mana varda, un lai nāku pēc sms saņemšanas. Līdz šim nebija nekādus problēmās gan ar è-veikalu gan ar piegādes, bet tas bija pirmā reize caur Latvijas pastu, jo sūtījums ir liels un neder pakomatiem. Es ceru uz risinājumu saņemt savu naudu atpakaļ, jo vairāk nav nekādas vēlmes gaidīt un neesmu vairs ieinteresēts šajā pasūtījuma.
Ar mani sazinājās interneta veikala pārstāve un nonācām pie kopīga problēmas risinājuma. Liels paldies.
Komentāri (1)
Cērība mirst pēdēja...