Atrisināta220.lv - Bojātā prece
Pasūtīju dārgu kolekcijas Lego preci.
Saņēmu bojāto preci, ko piedāvāja remontēt!
Preces iepakojums izskatās ka būtu taisīts vaļā, kaut gan tur ir speciālās aizlīmēšanas atzīmes ar numuru! Viena pusē tā bija norauta ar visu iepakojumu. UZ ABĀM KASTĒM!
Ko viņi taisās remontēt – kartona kasti?
Paši aicina iesaiņot preci pirms sūtīšanas, bet paši ir iepakojuši dārgo preci tikai pārtikas plēvē! Pie tam vel kolekcijas preci! Ka minimums to vajadzēja iepakot kartona kastē, nerunājot par to ka akurāti apieties ar preci.
Parasti, ja precei ir bojāts iepakojums, to uzrāda preces aprakstā ar izcelto šriftu un prece tiek pārdotā ar atlaidi!
Bet preču aprakstā pat nekur nav minēts, ka precei ir bojāts iepakojums! Galvenais iepakojums! Kas šajā gadījumā ir preces seja! Un šī prece ir dāvana ļoti svarīgam cilvēkam.
Ko tagad piedāvā darīt – aizlīmēt, aizkrāsot? Apmainīt tā un tā nevar, jo uzkrājumi veikalam nav un viņi ir pārdevuši pēdējo preci!
Vēl nevienu reizi no ārzemēm netika saņemta bojātā prece – ne iepakojums, ne prece! Viņi rūpējas par savu reputāciju, ka arī par saviem klientiem, atšķirībā no šī veikala – 220.lv!
Viņi vienkārši ņirgājas par cilvēkiem un viņiem ir viss vienalga, izņemot kā tikai visu pārdot! Pretīgā attieksmē pret klientu!
Labdien,
Lūdzu norādiet pasūtījuma numuru, lai varētu rast iespējami ātru situācijas risinājumu
Jautājums ir atrisināts. Saņemtā kompensācija. Paldies!
Pievienot komentāru