zvanītāji no nr. 27828146 - zvana katru nedēļu
Vai kādam no Jums ir zvanījuši no sāda nr.27828146 ar piedāvājumu iziet bezmaksas semināru, ja nemaldos TeleTrade kompānijas piedāvājums?
Esmu saskārusies ar šo zvanītāju - zvana laikā informēja, ka mani neinteresē šīs lietas, kam sekoja totāls telefona terors! Vārdu tiešā nozīmē! Zemāk sīkāk:
27.03 13:53 šis numurs man zvana, nepaguvu pacelt.
Un jau 13:54 man atzvana vēlreiz - jauneklis uzpūtīgs un lecīgs mēģina manu atteikumu vārdiem ' ne, nē, mani tas neinteresē, man zināms Jūsu piedāvājums un tas nav priekš mansi, jo man darbs ir darbs, nevis muļķošanās' apgāzt ar vārdiem ' nu un kā varat ko teikt, ja neesat izmēginājusi' ... ar tādu toni, ka man sanāk jājūtas muļķim un visiem citiem, kas neiet uz šiem semināriem arī! Tā kā strikti atteicu visus piedāvajumus, jo zvanītajs tik tiešām bij lecīgs tipiņš - saruna ilga 44 sek.
BET 28.03 10:13 man atkal zvana šis numurs, bet šoreiz nerunā - vnk uzpīkstina!!!
Uz pāris dienām bija miers. Laikam jauneklim brīvdienas bij :)) un....
02.04 12:22 man atkal šis pīkstinās!! Ne, ne zvana, bet tieša nozīmē pīkstinās - tiklīdz telefons iezvanas - zvanītājs nomet klausuli!
04.04 12:12 jau atkal pīkstinātājterorists man atkal devis par sevi ziņu!
Sanāk, man pīkstinās līdz brīdim kamer es nepieteikšos tiem murgainajiem un man nevajadzīgajiem seminariem?!?!
Komentāri (8)
Nobloķēt šo tel.nr neesat mēģinājusi ?
Lūdzu, pievērsiet, uzmanību, ka tas nav vienkārši kāds, kam tīkas zvanīties - tas ir numurs, no kura firmas darbinieks, vai noalgota zvanu centra OB darbinieks veic potenciālo klientu piesaisti!!! Šādi daudzas kompānijas zvana uz dažnedažādiem mob.nr, vai pat staigā pa dzīvokļiem!
Man nekas nav jābloķē - darbiniekam ir jāzin, ko var atļauties strādājot un kas jau ir par traku!
Sūdzība ir vērsta uz to, lai uzzinātu, vai citi ir ar šo lietu saskārušies!!!
**Man nekas nav jābloķē - darbiniekam ir jāzin, ko var atļauties strādājot un kas jau ir par traku!** Nevajag palauties uz to, ko Jus uzskatat darbiniekam ir jazin. Nobloke telefona numuru vai ari nepieviers uzmanibu siem pikstiniem un dzivo mierigi.
Ieslēdzam loģisko pirmns lasam - neiet runa par to, ka kāds zvanās! Zvanu var atteikt, necelt, vai kā minējat bloķēt! RUNA IET PAR to, ka ļoti 'īpaši' firmu darbinieki uzskata, ka tas ir normāli, ar ko arī padalījos ar mērķi, iespejams, atrast vēl kādu personu, kas saskāries ar šādu situāciju!
Viņiem no tā alga atkarīga tāpēc zvanās!
njam, bieži ir baltcom un bite tribulierējuši ar piedāvājumiem gan pa tel., gan pie durvīm zvanoties. Bet ja zvanītu un runātu tad jau varētu paskaidrot - NEzvaniet vairs! Bet šie ņem un pīkstina :) Šodienpirmdiena, nu tad rīt gan jau atkal pīkstiens būs ...
Ребята, им приходится звонить. Просьба не агрессировать на персонал. Я сама была на их месте и знаю что говорю. (пусть и совсем недолго, дня 2-3, дольше этот кошмар не выдержать). Работники ОБЯЗАНЫ обзванивать одного и того же человека по определенному графику. Также есть установленное количество отказов со стороны потенциального клиента только после которого работник ИМЕЕТ ПРАВО перестать звонить. Это абсурдно, но таков принцип работы этой компании. Одного "нет" для них недостаточно.
kaa apnikushi visi shie agresiiva marketinga zvaniitaji, es tagad vispaar ja zvana nepazistams numurs necelju klausuli.