Zemgales Veselības Centrs - Neprofesionāla attieksme
Labdien, šodien 13.04 plkst. 9: 45 man bija pieraksts pie i. Ilziņas uz krūšu ultrasonogrāfiju. Vizītes laikā pieminēju protams, ka man ir krūšu implanti, pēc procedūras veikšanas no ārstes i. Ilziņas saņēmu personīgu viedokli un apvainojumu, citēju “nesaprotu, kā jūs varat tā sakropļot savu ķermeni un savas krūtis”.
Šis komentārs mani pamatīgi šokēja, un morāli aizskāra. Ārā izgāju šokēta un ar asarām acīs. Tik neprofesionālu rīcību no ārsta nekad dzīvē nebiju gaidījusi un saņēmusi. Nekad vairs nevēlētos atgriezties.
Vēlos, lai šī ziņa sasniedz arī zvc vadību, kā arī, vēlos lūgt vadības epastu.
Komentāri (2)
jums gan maz vajag, lai sāktu raudāt. un kur tādu naudu var dabūt, lai sevi tā sakropļotu? citiem nav naudas, lai pie elementāra zobuārsta tiktu, a te padaj plastmasu bāzt sev iekšā. Negodīgi.
Labdien.
Vēlos informēt jūs par nepatīkamo situāciju, ar kuru saskāros š.g. 27.septembrī apmeklējot Zemgales veselības centru.
Pēc zoba sāpēm pierakstījos jūsu veselības centrā pie A. Feoktistovas uz pārbaudi. Pēc šīs pārbaudes sekoja kanālu tīrīšana, ko A. Feoktistovas uzskatīja par nepieciešamu. Pēc kanālu tīrīšanas ārste sacīja, ka vajadzēs vēl labot blakus zobu, kā arī uzlikt kroni. Par šiem pakalpojumiem: darba vietas sagatavošana (10€), anestēzija (10€), koferdams (9€), zoba rtg (8€), mikroskopa izmantošana (58€), pulpektomija (3gb x 20€ = 60€), kanāla pildīšana (15€), zobu pagaidu plombe (15€), zobu malas izveidošana (29€) , es kopā samaksāju 214.00€ (kvīts nr. : YJ579008) Secinot, ka šī summa man likās neatdekvāta, es nolēmu otrreiz nedoties pie šīs pašas ārstes. Tā nu š.g. 6.novembrī es devos uz pakalpojumu pie citas ārstes, kura secināja, ka nekas no iepriekš minētā nav izdarīts un likt kroni un labot blakus zobu nav nepieciešams. Rezultātā man tika paplašināti kanāli, iztīrīti un sapildīti, kā to vajadzēja jau izdarīt sākotnēji pie ārstes A.Feoktistovas. Manī ir sašutums par to cik neatbildīgi tiek veikts darbs jūsu Veselības centrā. Es ceru uz atsaucību, atgriežot atpakaļ naudu par pakalpojumu, kuru nesaņēmu. Un es ceru, ka pievērsīsiet īpašu uzmanību attiecībā uz pakalpojumu rekomendācijām no jūsu ārstiem, kuras pacientam nemaz nav nepieciešamas.