AtrisinātaZelta Zivtiņa - Telefona kartes derīguma termina izbeigšana
Sveicināti!
Izmantoju zelta zivtiņas karti kops skolas laikiem un šobrīd man ir 36 gadi. Visi mani online konti un darbības Latvija ir piesaistītas šim numuram. Šobrīd dzīvoju ārzemes un zelta zivtiņu vienmēr biju uzskatījusi par labāko karti cilvēkiem ka es, kas 3 reizes gada uzturas Latvija atvaļinājuma pa 2 nedēļam. Vienmēr šo karti esmu visiem ieteikusi un norādījusi uz tas pozitīvam pusem.
Covid-19 deļ 2020. Gada Aprili manu reisu atcela un es nebija spējusi iebraukt Latvijas teritorija. Pēdējo reizi biju atjaunojusi kartes kredītu 2019. Decembra otrajā puse un karti lietojusi vel 2020. Gada janvāri. Šobrīd ir 18.07.2020 un tas nozīme, ka majas neesmu bijusi 6,5 mēnešus. Atgriežoties Latvija, mani ir sagaidījusi loti nepatikama situācija, tā ka manas zelta zivtiņas kartes derīguma termins esot izbeidzies un karte automātiski anulēta. Sazinoties ar klientu servisu man paskaidroja, ka mans izvēlētais tarifs ar summu, kas tika izvēlēta, lava kartei but tikai 5 mēnešus derīgai un ja gribēja, lai karte būtu ilgāk derīga, vajadzēja kredīta summu par lielāku summu papildināt.
Sakiet ludzu, kas ta ir par nedraudzīgu attieksmi pret klientu, kas uzticīgi bijis ar tele2/zelta zivtiņu vairāk ka 15 gadus? Kas tā ir par neloģisku politiku, kur kartes kredīta neatjaunošanas gadījuma jau pēc 5 mēnešiem karte ka tāda tiek bloķeta/anulēta? Vai tiešam kredīta neatjaunošanas iemesls var tikt sasaistīts automātiski ar kartes bloķēšanu jau pēc tik isa laika? Vislabākais ir tas, ka mani informēja, ka savu telefona numuru es ari vairs nespesu atjaunot, kas mani ieliek lielas grūtības. Mūsdienu pasaule telefona numurs ir saistīts ar loti daudziem online pakalpojumiem un biezi telefonu numuri tiek izmantoti datu verifikācijai un cilvēka identitātes apstiprināšanai.
Esmu dzili vilusies tele2/zelta zivtiņa un šada nedraudzīga attieksme pret klientiem, kas uzticīgi bijusi ar telefonsakaru pakalpojumu sniedzeju tik daudzu gadu garuma. Esmu vilusies, ka klientu serviss nespej un negrib sniegt man risinājumu šaja situācija un ignorē manu situāciju. Šaja gadījuma mani piespiež izvertet citu telefonsakaru sniedzejus. Neuzskatu par racionālu noteikumus/politiku kartes derīguma termina blokešanu sasaistit ar izveleta tarifa derīguma terminu, kas balstits uz atjaunota kredīta summas apjoma. Uzskatu, ka zelta zivtiņa nav izvertejusi pareizi, kas ir viņu klienti/merka auditorija un kadam nolukam cilvēki šaja laika joprojām lieto priekšapmaksas kartes. Un visvairāk esmu vilusies, ka tele2/zelta zivtiņa šaja situācija bezpalīdzīgi rausta plecus un nespej man piedavat pozitīvu risinājumu, ka savu ilglaicīgo telefona numuru tomēr atjaunot/saglabat, jo sis aspekts ari nav no zelta zivtiņas puses pietiekami izpetits un norada uz nenopietnu un nedraudzīgu attieksmi pret klientu.
Ar cienu,
Vita Ozolina
Sveicinati! Paldies par visiem komentariem un par oficialu Zelta Zivtinas support parstavja atbildi. Gribetu atzimet, ka nebiju zinajusi par sadiem kartes deriguma terminiem, un, nemot vera, ka ikdiena arzemes Latvijas telefonkarti nelietoju, nebiju sanemusi sms atgadinajumu par kartes kredita papildinasanu. Esmu ilggadigs telefonpakalpojumu lietotajs un ar sadu situaciju biju saskarusies pirmo reizi.
Gribetu ari informet, ka sajaa problemsituacija esmu spejusi atrast pozitivu risinajumu. Izvertejot visus komentarus, devos uz vienu no Tele2/Zelta Zivtinas klientu servisiem un izrunaju personigi ar specialistu, kas ir noticis. Mani informeja, kapec tiesi si situacija notikusi, kur bijusi kluda no manas puses, ka vareja no sis situacijas izvairities un ko saja gadijuma var darit. Man tika piedavats risinajums, ka situaciju atrisinat un ka nakotne ar so situaciju nesaskarties. Sanemu loti labu konsultaciju un loti isa laika klientu serviss veiksmigi atrisinaja manu jautajumu. Iesaku visiem, kas sada situacija nonak tomer ne tikai konsulteties ar telefonisko klientu servisu, bet ari fiziski atnakt un aprunaties ar klientu servisa specialistiem, kas iedzilinasies jusu jautajuma un mekles risinajumus. Gribetu izteikt pateicibu klientu servisa specialistiem par vinu pretimnaksanu, atsaucibu un piedavato risinajumu.
Tas ir labi, ka kāds arī pēc savas sūdzības saprot. Paldies, jo tas notiek ļoti reti. Lai Jums veicas! Varbūt jauns numurs ieviesīs Jūsu dzīvē ko jaunu un nesīs veiksmi! ;)
Komentāri (5)
Viņi tak sūta sms un laicīgi brīdina,ka numurs tiks slēgts,varēji internetā laicīgi atjaunot,ja to nemāki darīt,tad varēji kādam Latvijā paprasīt,lai nopērk ZZ atjaunošanas karti un tev kodu aizsūta.Tā ir tikai tava paša vaina.
Jā, vai bija kāds iemesls kas liedza caur internetu papildināt kaut par pāris eiro?
Priekš kam tik garu un gudru tekstu, ja atslēgšana nebija personiska, bet gan tehniska. Nelieto ilgāk par kādu laiku - atslēdz. Tas arī viss!
Vajadzeja papildinat jo pats esu bijis ar zz un zinu ka ik pa trim menesiem japapildina.