Zelta Zivtiņa - Slikts serviss

Labdien. Zelta zivtiņa pārstāvis piedāvāja pēcapmaksu uz 2 gadiem ar 3. Mēn. 100% atlaidi - nākamo periodu 40% atlaidi. Atnāca rēķins ar 2.33€ apmaksu. Zvanīju uz klientiem piedāvāto nr.1600. Firmas kļuda, pārrēķinās. Izrādās nr.1600 nav bezmaksas, ko būs jāapmaksā. Firma kļudās un klientam vēl jāapmaksā kļudu labošana. Pēcapmaksā jūsu nr. Būs skaistumam nevis lietošanai bez visādām firmas kļūdām.

08.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 08.01.2025

Mums žēl, ka nācies saskarties ar šādu situāciju! Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

V

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes