AtrisinātaZelta Zivtiņa - Slikts serviss
Piektdien, 10.05 bija nepieciešamība pēc bezlimita datiem telefonā. Nosūtot sms ar kodu, tarifs netika pieslēgts. Es nogaidīju līdz sestdienas vakaram, ar domu, ka tā ir vienkārši kļūme. Bet nekā. Zvanīties un tērēt laiku nebija iespējas, tāpēc tika uzrakstīts e-pasts, ar problēmas izklāstu.
Interneta vajadzība nepazuda, tāpēc mēģināju pieslēgt otrreiz, ar domu, ka pirmdien ar mani kāds sazināsies un atrisinās jautājumu par piektdienas pazudušajiem naudas līdzekļiem.
Bet arī šoreiz esmu vīlusies-man atbild 14.05 pusdienlaikā, ka viņi redzot, ka tarifs ir pieslēgts 11.05. Atvainojiet, bet to, ka ir noņemta nauda 10.05 (e-past sūtīts šajā datumā arī) jūs neredzat!? Vienkārši apbrīnojami.
Paldies zz, ka uzskatat savus klientus par muļķiem.
Komentāri (7)
Esmu viņu klients jau vairāk nekā 10 gadi un nekad man, nebija ar viņiem problēmas.
Haha,zvanisanas tere laiku, bet epasta drukasana redz nee :D
Jūs mēģinājāt zvanīt uz klientu konsultāciju telefonu operatoriem? Tur jāgaida līdz 20 minūtēm, man darbā, nav tāda laika, lai zvanīties. E-pastu es sarakstu 3 minūtēs. Vēl kaut kas smieklīgs?
Droši uzrekstīja: Es nevaru pieslēgt internetu, kaut kāds sviests.
Ja Jūs neprotat formulēt teikumus, nav nepieciešamības visus pielīdzināt sev.
Tomēr piezvanīt ir daudz ātrāk , vienmēr.
Cik Latviski, pazvanit, lai atrisinātu - nevar. Bet sūdzēties internetā ka nepiesledza, jebkuru diennakts laiku