Zelta Zivtiņa - Mobilais internets
Jau 6 gadus lietoju zz un izmantoju tarifu plānu VISI. Apmēram reizi vai divas mēnesī, man jāveic zvani uz numuru, kas nav no populārākajiem tīkliem, tāpēc, precīzi nezinot, kad tieši būs jāveic šis zvans, laicīgi papildinu kredītu. Taču zz katru dienu no kredīta velk nost 36 centus par mobilo internetu, kuru NEIZMANTOJU. Kad nepieciešams veikt augstākminēto zvanu, kredīta vairs nav. Zvanot uz apkalpošanas centru paskaidroju, ka mobilais internets man ir izslēgts, jo lietoju tikai wi-fi, viņi atbild lai dodos uz kādu tele2 centru, kur pārbaudīs manu tel. un atgriezīs naudu, ja internets tiešām būs izslēgts. Piepildīšu, ka iztērētā interneta apjoms katru dienu man esot 11-12kb. Tele2 centrā pārbauda manu telefonu, taču naudu neatgriež, lai gan internets tiešām ir izslēgts. Piedāvā man atslēgt mobilo internetu vispār, kas maksā 3,99. Vēl vairākas reizes esmu zvanījusi uz apkalpošamas centru, kur man mēģina ieskaidrot, ka es lietojot šo internetu, lai gan arī visām aplikācijām un gps mobilais internets ir atslēgts. Nekādu sakarīgu risinājumu nepiedāvā. Neuzskatu, ka man būtu jāmaksā šie 3,99€, lai noslēgtu mobilo internetu, ja jau 2x lielāka summa man ir novilkta ne par ko.
Komentāri (5)
Man bija identiska situācija ar Tele2 pieslēgumu, vairākus mēnešus ar viņiem skaidrojos, ka neizmantoju viņu piedāvāto internetu.Tele2 apkalpošanas centrā, man tika minēts, ka man esot pārāk jūtīgs telefons:), kurš automātiski pieslēdzoties viņu internetam...Man arī tika piedāvāts variants, lai samaksāju par atteikšanos no viņu neta.Tā arī mēnešu garumā nācās ar viņiem skaidroties, ka netaisos maksāt, lai atteiktos no pakalpojuma, kuru ne reizi mūžā neesmu izmantojusi.Tikai piedraudot ar tiesas darbiem, man, kā uzsvēra kompānijas darbinieks, ļoti liela izņēmuma gadījumā, tika nobloķēta pavisam pieeja viņu netam.
pārāk jūtīgs telefons?:))))))))tele2 to tik var izdomat:))))))))
Bagāti dzīvojam, jau sen zināms, ka kredīts ir dārgāks par pieslēgumu.
Skārienjūtīgie telefoni paši pieslēdzas mobīlajiem datiem, īpaši, ja ir nolādētas aplikācijas, tādas kā Viber, Waze, Whatsap, Skype utt. Ja vēlaties, lai kredīts netiktu noņemts katru dienu - pilnīgi iztīriet telefonu un nelādējiet iekšā aplikācijas, kas izmanto internetu. Un būs Jums laime. Cena par datu bloķēšanu ir citāda, kas luecina par to, ka klients kārtējo reizi neklausās un nepiefiksē to, ko viņam saka pārdevējs.
muļķības arpratigas.telefoni pasi pieslēdzas datiem.kas par murgu?kas tas pa telefonu?????????????????????