Zelta Zivtiņa - Kredits
Labdien.Gribeju jus inforemt un nsokaidrot informaciju par vienu lietu.Proti..Mobilaja telefona ir Zelta Zivtina.Karte uzraas ka kredits ir 1Ls un ta tam pec papildeinasans un lietošanas apreiķiniem vajadzetu but, BET pec briža kad izsledzu un iesledzu mobilo kredits jau vairs neuzradijs nevis 1ls bet nu jau uzradijas ka ir tikai 1santims.Un taa jau ir otra reize kad kutkas tads notiekas ar Zelta Zivtinu. Tapec gribeju zinat ka tas ir iespejams? Un kas ta ir par kraapšanu..?
Komentāri (11)
Man ari bija gluks ne pa jokam ar zz. Ik dienaa es nelietoju zz, bet ir dazhi man pazistami cilveki, kuriem ir T2 un es nopirku zz numuru par 0.99 Ls. Aktivizeeju Nulles tarifu, tipa, lai var pazvanit uz T2 tiklu par 5 santimiem lidz 1.5 h garu sarunu. Atnaca sms, ka izveletais tarifu plans aktivizets. Zvanu masai uz T2 numuru un pekshni apraujas saruna. Skatos, man kredita nav vairak! Zvanu uz T2, man skaiidro, ka info viniem atjaunosies pec 30 minutem. Mazums, man tipa, bija internets aktivizets vai vel kas... Lai zvanu velak! Tas, ka man nebija to 7 santimu, lai viniem vel reizi pazvanit, ne vienu neintereseja. Nevareja, pie tam, sarunat, ka vini pashi paskatas un savas kludas apstiprinashanas gadijumaa, man atjauno to kredita atlikumu, kadam man bija japaliek un deriguma terminu. Domaja, ka man darit nav ko vinus manit?? Pazvaniju citu dienu, tipa kompensacijaa ieskaitija 1 Ls, bet... kredita deriguma terminju ta neatjaunoja. Man vajadzeja zvanit vel un, izskatijas, ka tas T2 operators bija ipashi neaptests, man vajadzeja ieskaidrot, ka vinu kludas rezultata man pazuda kredits, kas tika atzits, ieskaitot man kompensaciju kontaa, un lai vini man lidz ar kreditu atjauno deriguma terminju. Taa T2 riciba vispar bija brinums manas acis. Kluda ir acimredzama, bet to deriguma terminju atjaunot gruti. Pretimnakshana vareja but lielaka. Logiski, ka pec taa gadijuma, man gribeshanas pastavigi lietot T2 palika vel mazak! Mazs, ka zona, atklati sakot, ir, manuprat, nepamierinosha, tak vel tada attieksme pret klientiem, kas viniem nodroshina ienakumu un algu!
Man kredīts bija, no kā pazvanīt, bet kad pajautāju, kāpēc man neparko pa nakti atskaita naudu par ZZ mobilo internetu, Tele2 operatore man lika pagaidīt apmēram 6 minūtes, un nometa klausuli. Nebiju tik ļauna, nebija jau žēl pabarot tos ar 7 santīmiem, piezvanīju vēlreiz, pateica, ka 7 santīmus atgriezīs un atkal nometa klausuli. Feina attieksme pret klientiem! Nu man vairāk citas izejas nav, redzu, ka Tele2 viss pie vienas vietas, tāpēc šonakt uzrakstīju iesniegumu policijai Iekšlietu ministrijas mājaslapā. Man vienreiz pietiek.
Es lietoju O)karti, ar to man nekad nekaadu tadu problemu nav bijis. Ne ar zonu, ne ar kredita " pekshnu" pazushanu. Ari zvans uz LMT apkalposhanas talruni ir bez maksas.
man arii saaka pazust kautkur viens lats no kartes katru nedelju nu jau divus menesus no saakuma kautkaa nesapratu, domaaju ka varbuut pats norunaaju, bet tagad sezot maajaas nekur nezvanot ierubijos ka pats no sevis tas lats pazuud, nu buus jaauzvana tiem kraapniekiem...
Nu es beidzot pārgāju uz LMT.Vairākus gadus lietoju ZZ.Biju tiešām apmierināta, bet sākot ar janvāra mēnesi kredīts vienkārši izkusa.
Agrāk apmēram 30 min zvans mammai (tādas runas taisu reizi mēnesī) man izmaksāja 0.10 Ls uz ZZ.Tagad no 0, 80 -1.00 Ls .Šodien ar bračku norunāju 7 min. pazuda 1.15 LS Ar to arī kredīts bija izsmelts, saruna pārtrūka kredīta trūkuma dēļ.
Man tādu izsūcēju patiešām nevajag!
No 12. februāra būšu LMT klients.
Arī par BITI daudzi teikuši, ka ir OK bet es "ņe razbirajus"!
Ar ZZ man peedeejaa laikaa pilniigs sviests. Liidz shim biju apmierinaata ar nuulles tarifu, zvaniit sanaak sameeraa daudz. Tel nr man visos tiiklos, arii LMT un BITE. Bet ZZ patreiz ''izceljas'' ar savu nulles tarifu, kaa zvans taa krediits izgaist kaa peernais sniegs nezinaamaa virzienaa...jau kuro meenesi. Zvaniits uz klientu centru neskaitaamas reizes, nekaada risinaajuma nav, aizpildiita aptauja, kuraa it kaa soliits ka atzvaniis par manu probleemu... Da i zvaniit man neviens netaisaas... Bija doma njemt piesleeguma nummuru, bet peec piedziivojumiem ar ZZ kategoriski sho domu atmetu. Klientu probleemu risinaashanas liimenis paaraak ''augsts''...zem katras kritikas. :///
Pa visu sho laiku krediits ir atgriezts vienu reizi, un vilks vien vinju zina kaadaa apmeeraa... Nu nepaarbaudu krediitu peec katra zvana..., nav man tas jaadara. Ja reiz pakalpojumu piedaavaa, tad arii lai tas darbojas.
Probleemu risinaashana ZZ..veerteejums 10 ballju siteemaa- apalja nulle.
Es 7 gadus ar zivi dzīvoju.Bet tad sāka parādities brīnumi-pagaist bez pēdām kredīts, bieži ir tikai ārkārtas zvani. Bēdīgākais, ka zvanot(maksas nr saviem klientiem!) un sūdzoties atbildēts tiek nekonkrēti, vilkts laiks, ja izdodas noprasīt konkrētas darbības, tās tiek solītas bet nekad nav bijušas.Apnika, pārgāju uz bifrri- uzreiz zvana un atrunā...Ar bifri pagaidām nekādu ziepju nav. Bet Tele 2 ar savu krāpšanos nobankrotēs, jo arī citiem to visu pastāstu.
lietoju zz, man arī kādu laiku ir ta ka gandriz katru dienu noņem aptuveni 20 sant. kautvai nekam nezvanu un nerakstu sms. aizgaju uz tele2 centru man pateica ka tas nav iespejams ka ta ir, piedavaja rakstit sudzibu bet kada jega rakstit ja vini tikunta neko nedari ar to !!! tiešām doma ir tagad pāriet uz lmt !!!
Man zelta zivtiņa ir 2 gadus man izdevigak ir zz neka amigo
Sveika!
Tiek dibinats gara auguma sieviesu klubins, ludzu pievienojies jaunai, dinamiskai domu biedru grupai.
Veidosim šo grupu kopā.
Grupas biedriem ir paredzēti īpaši kopīgi izklaides pasākumi reisi mēnesī, kā arī ir paredzēti citi bonusi, piemēram kempinga īre Rīgā ar zemu 600 kv.metri par zemākām, īpašām cenām.
Ir arī vakanta šīs domu biedru grupas administrātores vieta.
Lūdzu, pievienojies te:
http://www.draugiem.lv/group/76437/
Lūdzu, pievienojies šai grupai, un aicini droši pievienoties citus!
Grupas nosaukums:
Gara auguma cilvēki Latvijā un citur pasaulē
Visriebīgakā mobilo pakalpojumu kompānija - nevar sazināties, krāpj klientus un nepilda saistības. Neiesaku nevienam piesaistīties šai šaraškai ir citi adekvati mobīlo pakalpojumu sniedzēji.