Zelta Zivtiņa - cuciska attieksme
Mans tevs brauca 32 km uz Tukuma centru, lai papildinatu Zelta zivtinu. Vinam to izdariija Tukuma klientu apkalposhanas centraa. Tachu aciimredzot nepareizi un kad man vajadzeeja sazvaniit tevu, sanemu zinu, ka ienaakoshie zvani beigushies. Zvaniiju uz klientu apkalposhanu un tur taada Kariina vienkarshi nirgaajaas par mani, apshaubiija katru manu vaardu - vina teica, ka varbuut mans teevs nemaz nebija bijis tukumaa, jo es tachu tur klaat nebiju, taatad nezinu. Veel vina man teica, ka varbuut nepapildinaaja pareizo numuru. Kaadu tad, jaaprasa? Marazms vienkarshi. Un paliidzibas nekaadas. Lai es pieraadot, rakstot rakstisku suudziibu utt. Bet man tikai steidzami vajadzeeja sazvaniit teevu. Kaa nav kauna piedaavaat tik zema liimena apkalposhanu!
Komentāri (5)
Pēc Tele2 mājas lapas informācijas Tukumā ir tikai dīleru veikals nevis klientu apkalpošanas centrs.
Tu esi idiote vai kas tev?Pati no sava bankas konta ( ibanka) papildini tevam katru menesi to zivi...tev 2-5 ls. tevam zel?Val jabraka c8lvekam nez kur 32 kilometri.
ka tada dura var but?
bet varbut vina nezinaja ka var papildinat no internetbankas.
Skumji, ka tā sanācis-man ar Zelta Zivtiņu nekad nekādas līdzīgas situācijas nav izvērsušās. Iespējams, ka Karīna ir jauna darbiniece, kas vienkārši nav kompetenta savā jomā.
Komentētāja, un kas, lūdzu, Tu tāda butu, ka esi sevi pieškīrusi tiesības kādu nodēvēt par duru? Acīmredzot elementāru pieklājības normu ievērošana nav Tava stiprā puse. Pirms kādu noliec, derētu izvērtēt radušos situāciju-iespējams, autore nezina, kā aktivizēt savu i-kontu vai varbūt autorei nemaz nav konta bankā, no kurienes pārskaitīt naudu. Par kādu žēlumu priekš tēva te vispār var runāt?