Zelta Migla
Es patiesi periecaajos par Juusu veiksmi. Domaaju, - prestizhajaa veikalaa lieti noder pie mums ieguutaas zinaashanas un prasmes. Turklaat, darba tirgus briiviiba ir muusu sabiedriibas ieguvums - viss atkariigs no piedaavaajuma. Labi darbinieki attiistaas, aug un pretendee uz labaakiem darba nosaciijumiem. Tie gan ne vienmeer ir tieshi proporcinaali firmas t.s. prestizha pakaapei. Shiis diskusijas jautaajums bija tieshi ljauno vaardu paarmainja, ko radiija nevis ex darbinieku kolektiivs, bet konkreetas personas katraa gadiijumaa mums labi zinaamu un publikai neizklaastaamu iemeslu deel. Atskiriiibaa no "taisniibas ciiniitaajaam", es shaadas firmas ieksheejaas lietas internetaa neklaastiishu. Turklaat, kaut vai tas, ka diskusijas rezultaataa dublju straume paarveertaas normaalaa viedoklju apmainjaa, pieraada, ka taa bija veertiiga. Kaa "heppy end" veelreiz pievienoju laba veeleejumus savaam ex darbinieceem, kuras peec tonja atpaziistu, un, kuras katra savaa veidaa patiesi ir speejiigas meitenes. Ar cienju - "ZELTA MIGLA" saimniece
Komentāri (9)
Heppy end ;-D, iemaacieties luudzu anglu valoda cieniijamaa saimniece ....man no shii vaarda vien smiekls naak,...saimniece tu vari buut savam sunim vai kakim.
Cienījamie darba devēji, iesaku mācīties no mūsu pieredzes, un palasot šos u.c. dubļus internetā, izsecināt, cik vieglprātīgi ir pieņemt darbā cilvēkus tikai uz CV un sekmīgas darba intervijas pamata. Absolūti nepieciešami ir sazināties ar agrāko darba vietu vadību un noskaidrot, kādas problēmas darbiniecēm patiesi bijušas agrākajā kolektīvā. Mēs esam stingri apņēmušies to turpmākajā praksē ievērot. "ZELTA MIGLA" vadība
Cieniijamaas meitenes- darbina mekleetaajas! Esiet uzmaniigas un nekad neuzkeraties uz shiis "saimnieces" saldajiem piedaavaajumiem. Jums maksaas kapeikas un katra stunda darbaa buus jaauztver kaa pazemojums no shiis saimnieces. Dziivniekus vina miil vairaak kaa cilveekus. Neiejiet straadaat uz sho uukji. Pieteiksim vinai streiku! Lai straadaa pati! Ir tachu daudz citu vietu, un nauda sheit nav noteicoshaakais, bet gan attieksme!!
Nu gan juus Inesiit cenšaties glaabt savu un veikala reputaaciju cilveeku aciis, bet es ļoti ceru, ka jums tas neizdosies! Kaut gan tas ir pašu cilveeku ziņaa! Nožeeloju, ka vispaar juus paziistu, un ka esmu kaadreiz pie jums straadaajusi! Paziistu pietiekami daudz cilveeku, kas diemžeel nav par jums sajuusmaa, un es arii. Ļoti priecaajos, ka man ar jums vairs sen kaa nekas nesaista. To naudu, ko juus maksaajat par meenesi(vismaz agraak maksaajaat), citur var nopelniit pa 2 nepilnaam nedeeļaam. Lai jums veicas...
Cienījamās dāmas, - ne mana, ne mana veikala reputācija sabiedrības acīs nav glābjama vai pazaudējama tik primitīvā veidā, kā Jūs cerat. Iesaistījos šajā diskusijā vinīgi ar cerību, ka jaunus cilvēkus ir iespējaqms apturēt, ja viņi dara ko sevis necienīgu. Uz Jums (komentārs no 18.01.2007) gan tas neattiecas. Būtībā visas meitenes, kas mūsu uzņēmumā strādājušas ir ar perspektīvu, tāpēc ieciklēšanās agrākās neveiksmēs viņām nav vēlama, bet no katras, arī negatīvas pieredzes, var smelt ko pozitīvu un nepazemot sevi, prasti "izgāžoties" interneta portālos. Galu galā no to toņa, valodas, izteiksmes līmeņa jau nejaušs lasītājs (ja viņam šāda sarakste vispār interesē) var izdarīt secinājumus nevis "dubļu mašīnu", bet tieši mūsu uzņēmuma labā. Veiksmes vēlējumi te vairs nav aktuāli, toties neatlaidīgajām autorēm derētu iedzert baldriānus un beidzot nomierināties. Kas attiecas uz sajūsmu vai nesajūsmu par mani personīgi, - katram cilvēkam dzīvē rodas gan domubiedri, gan tie, kas nav sajūsmā. Turklāt īpaši daudz pēdējo ir cilvēkiem biznesa vidē, neatkarīgi no uzņēmuma lieluma. atram šai laukā strādājošajam ir gan tādi cilvēki, kam gadījies nodarīt pāri, gan tādi, kam ir palīdzēts. Nekad neesmu cerējusi būt patīkama visiem. Katrā ziņā mūsu uzņēmuma prasības pret darbiniekiem un klientu apkalpošanas kultūru ir augstas, tāpēc nav brīnums, ka ar "dubļu mašīnām" ceļi savulaik ir šķīrušies. Ja kādam vēl gribas izrunāties, - uzņēmuma koordinātes atrodamas uzziņu dienestos - variet darīt savu viedokli zināmu tieši man. Cilvēki, kam ir labs darbs, laime un nauda, parasti ir pozitīvi domājoši, gaiši un mierīgi, nevis ļaunuma pārpilni un nīgri. Ja naudas pietiekami, var noderēt profesionāla psihoterapeita padoms. Katrā ziņā novēlu Jums tikt galā ar savām problēmām. No manas puses šiem komentāriem turpinājuma nebūs. Iespējams, ka tie, kam tie bija domāti, būs mani saklausījuši, pārējie - uz priekšu, citādi vēl var saslimt. Ar sveicienu - Inese
Pilniigi smiekli naak no juusu tekstiem. Ja vien zelta miglas paardeveejas buutu sagaidiijusas no jums pozitiivu un cilveecisku attieksmi??! Es ar neielaidiisos nekaadaas diskusijaas, kurs ir labais un kurs sliktais, katram savs laiks juus iepaziit un noveerteet. Veiksmi jums, un cilveekiem kam ar jums jaasaskaraas. Visu labu...
Inese pirmkaart Tu neesi saimniece Zelta Miglai! Un nekad arii nebuusi! Tu tikai savam kakjim vari buut saimniece, kursh jaabaro uz citu darbinieku reekjina! Es Tev pashai ieteiktu aiziet pie psihiatra....klimaksa nomaaktaa vecene! Ja Tev priekshnieks nedod tad neleic ciest savaam darbinieceem!p.s. es neesu nekad pie Jums straadaajis un nekad nestraadaashu!
Kādu dienu sanāca iet nejauši garām ?jaukajam? iestādījumam.. ārprāc, skatlogs pilnīgi tukšs, stāvēja vecum vecā šalle ar vienu kaklarotu un nejēdzīgu somiņu :D Nu ceru, ka ar tik vilinošu skatlogu jūs pelnāt tūkstošus :)))))
Biju šā veikala patstāvīgā kliente, ļoti patika meitenes kas tur strādāja pirms kāda gada..vienmēr laipnas, atsaucīgas ar smaidu sagaidīja un pavadīja. Veikals vienmēr bija jauki noformēts un skatlogs tā vien vilināja ieiet un nopirkt kādu skaistumlietiņu!Bet kas ir noticis tagad? Nav ne laipnības, ne smaidu...veikalā vairs nav tā gaisotne, kas bija!Kopš nestrādā šis meitenes, arī es šo veikaliņu vairs neapmeklēju, jo nesaņemu to apkalpošanas līmeni kādu vēlētos un kāds man tika sniegts pirms tam!un, tomēr..novēlu lai izdodas!