Z/S "Jaunstilbi" - Attieksme pret klientu
Labdien!
Vēlējos pabrīdināt pārējos interesentus par Z/S „Jaunstilbi” (Cēsu raj. Raiskuma nov.) un īpašnieces Leldes Poles (t. 29423270) piedāvāto pakalpojumu – izjādi ar zirgiem.
Šo iespēju iegādājos par kuponiem portālā citylife.lv, pirms tam painteresējoties kā tur nokļūt ar sabiedrisko transportu, uz ko saņēmu atbildi, ka mums pašiem jāatbrauc līdz Cēsīm un īpašniece mūs sagaidīs un arī aizvedīs pēc izjādes atpakaļ.
Rezervēju laiku mēnesi iepriekš, jo šis izbrauciens bija paredzēts kā dāvana dzimšanas dienā. Pirmais nepatīkamais pārsteigums – pāris dienas pirms noteiktā datuma - rezervācijas pārcelšana. Protams, nepatīkamas sajūtas, jo pārsteigums ir izbojāts, bet nu neko darīt, vienojāmies par citu laiku darba dienā, jo citi laiki jau sen kā aizņemti.
Nokļūstot Cēsīs plkst. 14.30, uz paziņojumu, ka mēs jau gaidām, saņēmu strupu atbildi, ka jāņem taksometrs, jo viņas mašīna ir remontā, kaut gan iepriekšējā vakarā es vēlreiz pārzvanīju un pārliecinājos, ka viss notiek kā plānots. Arī no rīta nekas netika ziņots par ķibelēm. Tāpat arī izjāde notika tikai 2 stundas, nevis 3 kā paredzēts pēc kupona, jo zirgi bija nemierīgi karstā laika dēļ, un arī atpakaļ bija jādodas ar taksometru – labi, ka līdzi bija skaidra nauda, savādāk paliktu ceļa vidū.
Vēlākā telefonsarunā ar īpašnieci, kurā centāmies rast risinājumu šai situācijai, viņa atbildēja, ka arī par to, ja viņa brauktu pakaļ, būtu jāmaksā, kaut gan tas nekur netika minēts, viņa nevienam neko nav solījusi un vispār, visi braucot ar personīgajām mašīnām. Lieki teikt, ka nekāds risinājums rasts netika.
Protams, viss garastāvoklis bija sabojāts un gaidītās patīkamās ekskursijas vietā mēs saņēmām tikai problēmas, tādēļ iesaku visiem, kas vēlas iegādāties šādus pakalpojumus – ļoti sīki un smalki uzziniet par visiem noteikumiem, lai neiekļūtu šādās nepatīkamās situācijās, kur pakalpojumu sniedzējs noklusē par dažādām darījuma detaļām!
Viedoklis par augstākminēto Leldi Poli – naudu par pakalpojumiem saņemt vēlas, bet parūpēties par klientiem un risināt problēmas gan ne .
Komentāri (13)
pērciet pērciet muļķi tik tos sūda kuponus "pērkam kopā", "citylife", "zizu" un pēc tam raudiet ! Neviens par pus cenu vai pa brīvu neko labu nepiedāvā, kā var to nesaprast !
Vasilij, acīmredzot, jūs ne pārāk labi pārzināt ekonomikas pamatprincipus, šoreiz peļņa tiek panākta ar apgrozījuma palielināšanu, precei/pakalpojumam paliekot tādam pašam. Un šeit stāsts nav par kuponiem, bet gan par attieksmi, tādēļ pirms izteikt komentārus, būtu nepieciešams iepazīties ar tekstu! :)
Tev vajadzēja nevis izjādes, bet gan ērzeļa pakalpojumus!
un kam par godu īpašniecei būtu Tevi pa velti jāvizina?kad pārtiku iepirkt ej tad ar pieprasi lai rimi (maxima u.c) Tev karieti pretī atsūta?
Pirmkārt, tā ir attieksme pret klientu, un, otrkārt, es neesmu pretī samaksāt, ja ir vienošanās par šādu darījumu.
Arī par ērzeļa pakalpojumiem?
Kas tā par izjādi 3stundu garumā???Kurš zirgs šajos laika apstākļos to var izturēt vēl jo vairāk ja ir vairāki klienti dienā???Attieksme pret klientu?-saproti, ka zirgs Tev nav nekāda mašīna-dzīva būtne un rēķinies, ka šādu pakalpojumu pērkot šajos atlaižu portālos šādā situācijā var nonākt...pati vainīga!
Tāds Latvijas bizness! Un tāda kultūra! Naudu gribam, strādāt gan ne!
Ar tiem atlaižu kuponiem tā ir standarta situācija.
Strādāju ar zirgiem, Jūsu zināšanai - zirgs dienā (nomā ejot) var nostrādāt no 3 līdz 6 stundām. Pie tam, es domāju saimniecei tas nebūt nav vienīgais zirgs, tāpēc nostrādājis savas 3st. zirgu varētu laist ganībās.
Bet nu par tiem kuponu pakalpojumiem, katrs otrais ir iegrābies ar šo kuponu lietu, un tik un tā cilvēki turpina iegrābties tālāk. Te taču ir darbs uz kvantitāti, nevis kvalitāti.
Vakar tur biju, viss bija lieliski. Izbaudīju ne tikai jauku izjādi, bet arī uzzināju daudz ko jaunu par zirgiem, to kopšanu un raksturu:)
arvien vairāk parādās prasīgi cilvēciņi, kuriem viss pie kājas, arī tas, ka zirgam karstumā nav viegli, bet to jau šādām freilenēm nesaprast, galvenais, lai būtu perfekti izpildītas viņu iegribas.
Neitraala attieksme.
NO vienas puses jaapiekrit, ka nu nevar lielaa karstumaa likt dziivniekam straadaat 3 stundas bez atpuutas. Arii jaatniekam laikam buutu gruuti zem saules iztureet kratiishanos 3 stundu garumaa.
Bet no otras puses- ja cilveekam tika sasoliits viss kas, gan 3 stundas, gan savaakshana no stacijas, gan neaizmirstams piedziivojums un no taa visa tika izpildiits tikai viens punkts (NEAIZMIRSTAMS PIEDZIIVOJUMS un izbojaata dz.diena) ko lai saka... vasaraa klienti naak simtiem. ziemaa buus gruuti... jo daudzi atpakalj nenaaks.
Noveelu meitenei lai vismaz Ziemassveetki tev izdotos super. Bet Poles kundzei lai ziemaa buutu daudz klientuuras (jo zidziniem arii gribaas eest)