www.sudzibas.lv YIT Latvia Slikta dzīvokļa kvalitāte un saistību neizpilde

YIT Latvia - Slikta dzīvokļa kvalitāte un saistību neizpilde

Dzīvoklis nopirkts trīs gadus atpakaļ, defekti kas norādīti pieņemšanas nodošanas aktā joprojām nav izlaboti, ir tikai solījumu. Turklāt, izskatās, ka strādniekus ņem bez zināšanām - tā gandrīz divus gadus cīnījāmies ar aukstumu no balkona durvīm, ziemā uz grīdas listes bija pat ledus, sūtīja vairākas reizes meistarus, nevarēja atrast problēmu, līdz tikai gandrīz pēc 2 gadiem cits meistars konstatēja, ka ir nepareizi ieliktas gumijas. Salaboja, bet no mitruma grīda un līstes uzblīdušas. Ievācoties dzīvoklī sapratām, ka mums tek vanna, yit garantija atsūtīja santehniķi, kurš it kā problēmu novērsa. Tomēr, atkal plūdi, izrādās, ka ir nepareizi saskrūvētas detaļas - kājām gaisā, ko, protams, “profesionālis” nesaprata. Rezultātā no ūdens tecēšanas uzblīda durvju stenderes līste, yit atsūtīja meistaru, kurš daļēji to nomainīja, proti, priekšējā daļa nomainīta, bet sānu līstes palika joprojām melnas uzblīdušas. Solīja nomainīt pārējo, bet bez rezultātiem. Tāpat starp istabu un gaiteni lamināts braukā izveidojot lielu spraugu, atnāk meistars pielīmē ar līmi virsū līsti, kas problēmu nenovērš. Neskaitāmi zvani, vēstules un vienkārši vairs nav spēka cīnīties ar yit ignoru un solījumiem. Atbildīgie par garantiju nepārtraukti mainās un līdz ar to neviens neko nezina un neatceras. Ar yit ir tā, tiklīdz saņems naudu par dzīvokli viņiem vairs nekas neinteresēs un viņu kļūdas labosiet paši vai arī klausīsieties tukšus solījumus - pieņemot dzīvokli konstatējām, ka balkona Margas šūpojās - solīja salabot katru vasaru. Līdz ar to ļoti neiesaku sasieties ar šo attīstītāju, nekustamo īpašumu tirgū ir daudz attīstītāju ar daudz labāku attieksmi pret klientiem un savām saistībām (spriežu pēc paziņu loka pieredzes) . Ar yit ir laba komunikācija un laba attieksme no viņiem līdz brīdim, kamēr viņi pārdevuši jums dzīvokli:)

D

Komentāri (2)

YIT LATVIJA 05.06.2024

Labdien,

Paldies par Jūsu viedokli! Vēlamies apliecināt, ka aprakstītā komunikācija
neatbilst YIT LATVIJA kvalitātes standartiem un noteikti tiks izvērtēta.
Lai varam Jums sniegt risinājumus aprakstītajās situācijās, lūdzam sazināties ar
garantijas nodaļu - [slēpt]@yit.lv, norādot precīzu informāciju un īpašuma adresi uz ko minētie gadījumi attiecas.

Ar cieņu,

YIT LATVIJA
Garantijas serviss

D D.D.B. 18.06.2024

Labdien! Es periodiski sazinos ar garantiju 3 gadus, tikpat ilgi gaidu solījumu izpildi. Pat nāk smiekli “lai rastu risinājumu.” Diemžēl Jūs apliecinājāt, ka šāda veida kokunikācija atbilst Jūsu uzņēmuma kvalitātes standartiem, jā, varbūt uz papīra Jums rakstīts kas cits, tomēr manis aprakstītais ir realitāte. Turklāt, piekritīsiet, ka nav īsti normāli, ka tāds liels spēlētājs būvniecības tirgū kā YIT algo tik labas “kvalitātes ” strādniekus, kas nejēdz ne vannu ielikt, sajauc detaļas kājām gaisā, grīdu ieklāj tā, ka tā veido minimums 5 cm šķirbu un varētu vēl turpinā. Cerams būvinženierus un būvdarbu vadītājus nemeklējāt turpat:). Starpcitu, sagadījās tā, ka vienlaicīgi ar mani gada laikā dzīvokļus jaunajā projektā iegādājās vairāki mani kolēģi, bet pie citiem attīstītājiem. Ziniet, ne vienam nav tādu problēmu kā man, viss ir kvalitatīvi. Es jau arī negaidīju ideālu kvalitāti, bet nu tomēr vismaz elementāras lietas. Kad meklēju dzīvokli, izvēlējos YIT, likās laba reputācija, liels uzņēmums, bet vajadzēja jau tad pievērst sūdzības.lv ierakstiem, kas atbilst realitātei, bet man pie dzīvokļa apskates iegalvoja, ka tās sūdzības neatbilst patiesībai un viss tur bija labi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes