www.sudzibas.lv MFD Veselības centrs Dziedniecība Dziedniecība - Klientu neapkalpošana

MFD Veselības centrs Dziedniecība - Dziedniecība - Klientu neapkalpošana

Radioloģijas reģistratūra 3.stāvā klientu apkalpošanas speciāliste (īsi tumši mati, 30+), kura strādāja 14.04.2025. bija ļoti nelaipna pret katru no rindā stāvošajiem. Komunicējot latviski, uzņēmuma darbiniece atbildēja krieviski. Kad tika pārjautāts, ko viņa saka, viņa turpināja runāt krieviski un sāka pacelt balsi. Lieki teikt, ka uz to brīdi bija izveidojusies gara rinda un stāvošie rindā bija stresaini un nepacietīgi, bet rindas garums nav atļauja uzņēmuma darbiniekam izturēties nevājoši pret pacientu, kurš slikti saprot krievu valodu un sākt rupji izturēties. MFD, ja pieņemat darbā cilvēkus ar vājām valsts valodas zināšanām un sliktām komunikācijas prasmēm, tad, lūdzu, nodrošiniet šo darbinieku apmācības! Pacientam, kuram jau tā ir akūtas sāpes, nav vēl jāpacieš rupja attieksme no slimnīcas administratīvā personāla!

14.04.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (1)

Silgailis 14.04.2025

Tas ir MFD..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes