MFD Veselības centrs Dziedniecība - Dziedniecība - Klientu neapkalpošana
Radioloģijas reģistratūra 3.stāvā klientu apkalpošanas speciāliste (īsi tumši mati, 30+), kura strādāja 14.04.2025. bija ļoti nelaipna pret katru no rindā stāvošajiem. Komunicējot latviski, uzņēmuma darbiniece atbildēja krieviski. Kad tika pārjautāts, ko viņa saka, viņa turpināja runāt krieviski un sāka pacelt balsi. Lieki teikt, ka uz to brīdi bija izveidojusies gara rinda un stāvošie rindā bija stresaini un nepacietīgi, bet rindas garums nav atļauja uzņēmuma darbiniekam izturēties nevājoši pret pacientu, kurš slikti saprot krievu valodu un sākt rupji izturēties. MFD, ja pieņemat darbā cilvēkus ar vājām valsts valodas zināšanām un sliktām komunikācijas prasmēm, tad, lūdzu, nodrošiniet šo darbinieku apmācības! Pacientam, kuram jau tā ir akūtas sāpes, nav vēl jāpacieš rupja attieksme no slimnīcas administratīvā personāla!
Komentāri (1)
Tas ir MFD..