Xnet.lv - slikts serviss, maldināšana
pasūtīju matraci 26.septembrī un speciāli izvēlējos tos, kas ir ar piegades laiku no 1-4 darba dienas, lai nav jāgaida un varu lietot, jo gulta ir bet matrača nav.
Bez nekādām atlaidēm.
28. septembrī atnāk uz emailu:
Labdien!
Patīkama ziņa!
Ja gaidat savu sūtījumu ar DPD kurjerdienestu, tas ir iepakots un dodas ceļā. Kurjers ar Jums sazināsies.
šodien 04.oktobris- neviens ar mani nav sazinājies un kad zvanu uz xnet - apkalpojošais personāls "baro" ar kaut kādu izmeklēšanu un par to, ka man atzvanīs kad kautkas noskaidrosoes.
protams neviens neatzvana- kamēr pati nezvanu.
Interesanti- kur var pazust matracis un kas tur tāds jāizmeklē- protams, ja viss ko man saka pa telefonu nav izdomāti meli.
Cik esmu sūtījusi xnet.lv - nekad nav bijušas problēmas, bet izskatās, ka šim internetveikalam viss serviss iet uz grunti un ļoti nelaipna klientu apkalpošana- atļaujas nomest klausuli, neatzvanīt, maldināt.
Noteikti neietekšu šo firmeli vairs nevienam.
Komentāri (3)
Žēl, bija labs veikals.
Citējot: Cik esmu sūtījusi xnet.lv - nekad nav bijušas problēmas...
Nu bet varbūt tiešām matracis pazuda, gadijās, atradīs atdos, neatradīs iedos citu, tā tas notiek...cilvēciskais faktors.
Ja negribās gaidīt un šitā jānervozē tad var pirkt veikalos klātienē: atbrauci, samaksāji, ved laimīgs trolejbusā mājā...:D
Slikti tiek pieņemti pasūtījumi,pasūtīju vienu preci,bet atved pavisam citu.Lai noskaidrotu notiekošo,tad kamēr pats neuzsēdīsies viņiem uz smadzenēm paši jau necenšas zvanīt un paskaidrot,kāpēc tā. Neesmu apmierināta ar pasūtījumu ko pieņem operatori,jo cik saprotams,ka strādā nekompetenti cilvēki ,kuriem nav ne mazākās sajēgas'par preci ko klients pasūta.Tāpēc arī vairāk ne kad nepasūtīšu Xnet internetveikalā pilnīgi ne ko. Esmu ļoti neapmierināta.