Xnet.lv - piegāde
Pagājušogad iegādājos preci cenu neatminos bet bija virs 100Ls
Saņēmu zvanu, un epastu ka preci ir iespējams saņemt birojā
Tad nu nākamajā dienā devos uz biroju lai saņemtu preci
Kā vietā, saņēmu informāciju ka prece nav atvesta no noliktavas un šodien neesot pieejama.
Man piedāvāja bezmaksas piegādi dienu vēlāk, kam es arī piekritu
Piegādei precīzu laiku nevar sarunāt neskatoties uz to ka xnet.lv jau nav pildījuši saistības
Tiek dots mistiks laik no 16-18 vakarā uz ko atbildēju ka mājās būšu tikai aptuveni 17
Kam neviens tā īsti nepievērsa uzmanību
Piegādes dienā īsi pirms 17 saņēmu kurjera zvanu ka prece ir piegādāta,
bet pats atrados aptuveni 5min attālumā no mājām, tas ar kurjeram tika paziņots
Taču šo cilvēku tas neinteresēja un viņš ''laipni'' atbildēja ka gaidīt nevarot jo ir citi pasūtījumi! (5 minūtes?)
Un protams pats devās prom pat nepagaidot...
Tāds nu ir šī veikala labais serviss
Domāju ka jums pirms izvēlēties šo veikalu to vajadzētu zināt
Komentāri (6)
... Tad ir pagājis gads un preci vēl neesi saņēmis? :)
Bet paldies par info.
Kurš vēl iet uz šo kantori??? man tik negatīva pieredze! Un no paziņām neesmu dzirdējis nevienu labu atsauksmi par šo veikalu! Par citiem gan dzirdu daudz labus vārdus!
Nee nu jābrīnās par cilvēku stulbumu. Preci gadaas neatvest no noliktavas... iemesli dazhadi - pasham piegadatajam var kaut kas samiseeties... un preci neizsniegt... var ari kurjers aizmirst un nu ir tadi gadiijumi... mes visi esam tikai cilveki...
Attieciiba uz piegadi 2 stundu logs ir apsoluuti normaala prakse... Nu nevar ar musdienu satiksmi un klientu untumiem ieplaanot preciizaak...
Piedod bet shii tava suudziba ir debiilisma kalngals!
Beta, normālā kompānijā normāls kurjers pirms piegādā preciz uzzvana un saskaņo faktu! Šāds piegājiens, ka atbrauc bez vienošanās nu nav OK. Kā to jau rakstīja sūdzībā - 5 minūšu jautājums, un sūdzība nebūtu bijusi! Lieliski redzama pārdevēja attieksme! no manas pieredzes XNETam ir tizla attieksme pret klientiem!
Par servisu nemaz nerunāsim!
Ir pagājis gads un sagribējās žulti uz kādu izgāzt... :)
Manuprāt Xnet attieksme ir super, ka lai labotu savu kļūdu, viņi piedāvāja bez maksas aizvest uz mājām, nevis teica, lai velcies nākamajā dienā atkal uz viņu biroju! Protams, neattaisnoju kurjera teikto, bet domāju, ka tas nav pareizi kautkāda šofera dēļ izdarīt spriedumu par visu uzņēmumu!
Man, personīgi, ar Xnet tikai vislabākā pieredze! Un fakts, ka šādā gadījumā viņi piedāvā bezmaksas piegādi, vēl viņiem iedod +++
Ezis, tas ka iespējams no viena darbinieka nevar spriest par visu kompāniju faktiski nozīmē, ka viss kas te sūdzībās sarakstīts iespējams ir nekorekti - katra uzņēmuma viena ne nu tā labākā darbinieka dēļ izraisīts efekts - neapmierināts klients un sūdzība!