www.sudzibas.lv Xnet Pateicība

Xnet - Pateicība

Veicu pasūtījumu (turpmāk pasūtījums 1) xnet.lv un kļūdījos ar piegādes adresi (norādīju nekorektu saņemšanas vietu), tādēļ veicu atkārtotu pasūtījuma noformēšanu (turpmāk pasūtījums 2). Nākamajā dienā veicu pasūtījuma "2" apmaksu 100% apmērā. Pēc dienas (trešā diena kopš pasūtījuma noformēšanas) saņēmu no xnet.lv, e-pasta vēstuli ar aicinājumu apmaksāt pasūtījumu "1". Tā kā biju apmaksājusi pasūtījumu "2", nepievērsu šai vēstulei uzmanību.
Vēlāk sazinoties ar xnet.lv saņēmu atbildi ka pasūtījums "2" ir anulēts un pasūtījums "1" nav apmaksāts, līdz ar to pasūtītā prece netiek apstrādāta.
Saņemot šādu ziņu, nosūtīju xnet.lv bankas maksājuma orderi kas apliecina ka pasūtījums "2" ir apmaksāts pirms tas tika no xnet.lv puses anulēts un lūdzu atgriezt samaksātos naudas līdzekļus.
Atkārtoti sazinoties ar xnet.lv pārstāvjiem saņēmu apliecinājumu ka anulētais pasūtījums "2" ir atjaunots un iegādāta prece nodota piegādei, kā arī samaksa par piegādi tiek atgriezta uz manu norēķinu kontu, piegādes izmaksas uzņēmās xnet.lv.

Vēlos izteikt pateicību xnet.lv par situācijas atrisināšanu un iegādātās preces piegādi.

22.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Xnet interneta veikals Pārstāvja atbilde 23.12.2020

Paldies par pozitīvo atsauksmi. :)

Priecāsimies, ja to atzīmēsiet kā atrisinātu. Paldies!

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes