Xnet - Krāpšana, melošana par piegādi
Nemitīgi melo par piegādes laiku, ne par ko neuzņemas atbildību, prece ir ievietota veikala mājaslapā, bet noliktavā tās vienkārši nav!
Ar nokavēšanos atsūtija paku - visa samīcīta,netīra, 3 vietās uzplēsta, iekšā dāvanu komplektu kastītes samīcītas. Tā vēl būtu mazākā bēda! Trūka divas preces, aptuveni 30€ vērtībā. Pa telefonu sieviete vārdā Viola ļoti vienaldzīga, neienteresēta šajā problēmā, saka, lai sūtu e-pastu, to uzreiz arī izdaru. E-pasts jāraksta menedžerei ar kuru jau iepriekš bija komunikāciju un nejau tā labākā. Klausulē mani vienkārši pārbļauj, neļauj izteikties! Pēc vairākām stundām beidzot atbilde - tiks veikta iekšējā izmeklēšana! Nezin cik ilgu laiku tas aizņems! Nu kas tas par vājprātu?! Pasūtīju preces 6.12.2018, norādītais piegādes laiks derēja, jo līdz Ziemassvētkiem paspētu atsūtīt, šodien 19.12.2018 bet visas preces vēljoprojām nav saņemtas! Nauda samaksāta! Krāpnieki! Meļi! Nevienam neiesaku!
Labdien, Laura! Jūsu preces, kā jebkuras citas, kurjerdienestam nodevām glīti iepakotas. Diemžēl, misēklis var gadīties arī ceļā. Šķiet, iztrūkums 30€ vērtībā gan būs kāds pārpratums, kas neattiecas uz šo pasūtījumu, vai ne? :)
Kā neskaitāmas reizes dienā, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem, esam Jums ziņojuši, situācija tiek risināta, lai piegādātu visu vajadzīgo jau tuvākajā laikā. Lai jauka diena!
Misēkļa nav, preces trūkst un beidziet vienreiz atklāti melot! Ar mani sazinās e-pastā un sola, ka situācija tiek izskatīta!
Priekškam man kā klientam šis stress?!
Nenoveliet visu vainu uz kurjeru, jebkurā gadījumā tieši JŪS esat atbildīgi par klienta precēm!
Komentāri (5)
Man tādi pati situācijā ar piegādi! Arī paziņām sola un sola piegādāt!
Diemžēl, vispārīgus un nekonkrētus komentārus nevaram komentēt. Ja vēlaties risināt konkrētu pasūtījumu piegādes jautājumus, lūdzu, zvaniet 67651234 vai rakstiet [email protected]. Priecīgus svētkus! :)
Nu, mana kļūda bija tā, ka pirms pasūtīt Ziemassvētku dāvanas 6.12.18 , es neizlasīju atsauksmes par šo uzņēmumu. Tagad izčakarēti nervi, laiks un vēl jāskrien pa galvu un kaklu uz lielveikaliem un jāmeklē ar ko aizstāt trūkstošās preces, tāpēc ka viņu vainas dēļ ( neieliktās preces ) tagad 5 DARBA DIENAS izskatīs manu sūdzību...nemaz nerunājot par to cik ilgi un kas tālāk būs. Šodien ir ceturtdiena, pirmdien jau ziemassvētku vakars, man preces nebūs līdz ar to pēctam tās vairs nav aktuālas! Un vēl - pasūtījumā atsūtīja ( manā gadījumā ) organic shop vannas sāli, bet es to nevaru pielikt pie dāvanas, jo man nav atsūtīts organic shop ķermeņa pīlings. :D nezinu, smieties vai raudāt vai iet uz Bez Tabu un patērētāju aizsardzības centru. Nav jau ne pirmā ne pēdējā reize kad klients "apdedzinās" ar šo kantori.
PASutiju tv.apmaksaaju reikins,sodien sanemu atbildi.ka prece nav noliktavaa.kad atgriezis 365.04EUr,nezinu,esmu panikaa!Kur versties nezinu,vai policijaa vai pateretaju aizsardziibas cebtraa?Svetki sabojaati,nauda nav mazaa un kad es to dabusu vispaar?
Nepalasot sūdzības.lv arī es iepirkos xnet.lv, pirmo un arī pēdējo reizi,21.10.2019 veicu pirkumu ar priekšapmaksu, piegadei bija jābūt 04.11.19, tas nekas, bet kad atnāk ziņa uz e-pastu, ka 06.11.19 prece ir izsūtīta ar dpd kurjeru lai gaida. Tagad ir 08.11.19 preces nav, bet kad zvanu uz veikalu un prasu dpd izsekošanas kodu, tad kaut ko murmulē un kodu nedod.