WinSports - Rupja attieksme
18. jūlijā nopirku divas velosipēda kameras, no kurām viena izrādījās brāķis (caura). Kad faktu konstatēju, čeks vairs nebija saglabājies, un darba laiks arī bija beidzies, tā ka uz apmaiņu necerēju, tomēr 20. jūnijā biju tajā pašā rajonā, tādēļ aizgāju pamēģināt sarunāt. Veikalā bija cits pārdevējs (vārdu nepiefiksēju), kurš jau no paša sākuma kad izstāstīju situāciju izskatījās ļoti neapmierināts. Iedevu kameru lai pārliecinās pats, pārdevējs ielaida nedaudz gaisu, palika zem ūdens un caurumus nekonstatēja. Brīdī kad palūdzu, lai ielaiž vairāk gaisu un paskatās (gaisa noplūde bija manāma ap 6 atmosfērām), pārdevējs manāmi sadusmojās, teica (citēju) "Tu pieduries? Nekas tev tur nav caurs, neko nemainīšu", atdeva man kameru un lika noprast, ka man jāvācas prom. Kā jau minēju, es nebūtu iebildis ja kameru vienkārši neapmainītu, jo tā tomēr ir mana vaina ka nesaglabāju čeku. Tomēr, manuprāt, šāda klientu apkalpošana neliecina par profesionalitāti, un ieteiktu SIA "WinSports" valdes locekļiem apsvērt personāla attieksmes pārbaudi.
Pievienot komentāru