Viesistabas iekārta - Klienta maldināšana
19.08.19 nopirkām viesistabas iekārtu, diemžēl mums tika iedots nepareizais skapis šaurāks un īsāks, nekā norādīts bukletā. Šī iemesla dēļ nav iespējams pieskrūvēt plauktus-savienot pa vidu iekārtas. Ļoti žēl, bet notiek klienta maldināšana, personāla attieksmi pat nav iespējams aprakstīt, neprofesionāli darbinieki, kuri pat necenšas problēmu risināt. Pēc iesnieguma apraksta, pēc mēneša tika atsūtīta pareizā skapja detaļa, kuru diemžēl nevar pieskrūvēt pie nepareizā skapja kuru mums iedeva. Pēc mūsu lūguma atbraukt un parādīt kā to iespējams savienot' (no viņu puses teica, ka neprotam salikt mēbeli") nekāds risinājums netika pieņemts. Ļoti žēl, ka, lai kaut kas virzītos uz priekšu būs jāiesaista mēdiji un citas valsts iestādes. Cienījamie optimus mēbeļu bosi izvērtējiet savu padoto rīcības, nav pieļaujama tāda attieksme, klientu maldināšana. Tādā veidā jūs graujat savu reputāciju, jo ne mēs, ne mūsu radi, draugi, kaimiņi vairs nebūs ieinteresēti sadarboties ar jums.
Komentāri (4)
Ja ir nepareizs skapītis, tas kāpēc saņēmāt detaļu, nevis visu skapīti, pareizo? Īsti nevar saprast, kas tieši notika.
Tāpēc,ka nepareizajam skapim pat caurumu ar tapiņām nebija.Pēc viņu domām mēs nepratām salikt.
Dažreiz gadās, ka pircējs nezin, kā pareizi paskaidrot. Iespējams, viņi (darbinieki) ne tā saprata vai pasūtīja nepareizo detaļu. Mēģiniet vēlreiz uzjautāt, varbūt nobildēt, pastāstīt. Iespējams, atsūtīja kaut ko nepareizi. Cerams, atrisināsiet.)
mēdiji un citas valsts iestādes?