Viasat - uzmācīgie operatori
Šī firma nemāk profesionāli vadīt sarunas un nerespektē cilvēka sacīto... Bērnišķīga attieksme!
Vakar zvanīja operators, lai izstāstītu par super-truper lielisko piedāvājumu - tv par 7.90. Izstāstīja, likās pieņemams piedāvājums, piekritu un šis solīja atsūtīt kurjeru ar līgumu pēc 3 dienām. tomēr vakarā ar vīru pārrunājām, izpētījām Lattelecoma piedāvājumu un pārdomājām par labu tiem. Zvanīju vakarā uzreiz arī uz viasat, lai atteiktos no piedāvājumu, pa tel. operatore laipni pieņēma atteikumu, atteica kurjeru un viss. šorīt pirmais, kas man zvana, ir vakardienas operators, kurš trakoti sērīgā balsī sāk mani kaunināt, kāpēc atteicos, kā tā var, kāpēc es ar viņu šitā utt... atteicu, ka atradām labāku piedāvājumu un ka es pieklājīgi atteicos, laikus piezvanīju un neko neesmu pārkāpusi, jo līgumu noslēguši neesam, nekādu saistību mums nav. čalis manāmi nikns nolika klausuli. Bet tikko zvanīja kāda jaunkundze no visasat, kura specīgi aizkaitinātā tonī metās man virsū, kā es varot tā atteikties? kāpēc man gribas iet uz lattelecom? kas es nezinot, ka viņiem ir virszemes kanāli un kā gan es tagad skatīšoties kaut ko tik nekvalitatīvu?! Kā gan jauna sieviete tagad skatīsies lattelecom? (kāds sakars??? kas par tekstiem?!?) Atbildēju - ja var man piedāvāt kaut ko līdzīgu par tādu pašu zemu cenu, tad lai piedāvā, ja ne - tad uzredzīti. ar to mūsu saruna beidzās. un ceru, ka uz visiem laikiem.
ES ATVAINOJOS!? kas par uzbraucieniem no it kā pieredzējušas firmas darbiniekiem???? mums nav nekādu saistību, uz kā pamata varētu sekot šāda drudžaina zvanīšanās un apvainojumi par to, ko un kāpēc es izvēlos vai kāpēc esmu atteikusies no piedāvājuma. Kamēr nav līguma, man ir tiesības kaut vai 10 reizes dienā mainīt domas!!!
Firmai vajadzētu padomāt par darbinieku laipnības kursiem, neuzmākties pārāk, jo neticu, ka no biežas zvanīšanas, lecīga toņa un uzbraucieniem, klientu loks paplašināsies!!!
Tagad tikai un vienīgi principa dēļ izvēlēšos dajebkuru citu firmu, ne VIASAT.
Komentāri (1)
Jā, tā viņšš ir, uzspiež mums uzvanīt un noturēt klientu. Viasat ir grūtākais darbs pasaulē. Ne fiziski, bet morāli un psihaloģiski, es neisturēju un ņēmu pārtraukumu.