Viasat - Tehniski jautājumi
Kad man bus jāpārtrauc tā stepselu raustīšana katru reizi kad gribu skatities kautko no videotēkas jārausta stepsele tad lūdzu atsūtiet, man savējo darbinieku lai te sež un rausta to vadu, manos pienākumos liguma tas nav jādara ja no jūsu puses netiks kautkas uzlabots busu soiests griestie tiesa ar prasību par atmaksu par šo darbību trijos gados bus sakrājusies normālas darba stundas. Man ir video man ir attēli ar pieradījumiem ka esmu to vadu raustījis. Tā ka jūs gribat samaksu par pakalpojumu ari es panākšu ka jūs man atmaksāsiet par to laiku ko esmu tērējis jūsu nekvalitatīvo dekoderu dēļ.
Komentāri (2)
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Home3 ir par godprātīgu darbību un pakalpojumu nodrošināšanu.
Šīs dienas laikā ar Jums sazināsies līguma daļas speciālists, lai atrisinātu šo situāciju.
Tā arhīva padarīšana ir briesmīgā līmenī. Iepriekš bija dekoders ar ierakstu, tas bija riktīgi labs. Tagad jaunais ar arhīvu ir baigais draņķis. No videotēkas daļu filmu vispār nerāda, tikai restartējas. Dabūt raidījumu uz sākumu traki sarežģīti, tad bieži ir tikai bilde bez skaņas. Dekoders ļoti bieži uzkaras. Domāju, ka man brāķis gadījies, bet samainot dekoderi tās pašas problēmas. Home3 tik stāsta, lai gaidot atjauninājumu. Piedāvāju mainīt pakalpojumu, tad tik draud ar līgumu un līgumsodiem. Šito kantori noteikti vairs neiesaku.