Viasat SIA - Attieksme pret klientu
Tā kā Sia Viasat NETIKA atsūtījis rēķinu 2 mēnešus uz līgumā norādīto e - pasta adresi , tad 11.01.2016.e pastā saņēmu rēķinu par 3 mēnešiem , bet pastā 12.01.2016.brīdinājumu samaksu veikt līdz 25.01.2016.ieskaitot un maksājumu uzdevumu nosūtīt uz sia Viasat. Samaksa tika veikta 25.01.2016.plkst.12.00 un MU nosūtīts , bet plkst.17.00 pakalpojums tika pārtraukts, uz manu tel. zvanu tika atbildēts , ka MU tiks apstrādāts 3 darba dienu laikā. Man rodas daži neskaidri jautājumi:
1) 25.datums beidzas Plkst.00.00, tad kādēļ pakalpojums tika pārtraukts 7 stundas ātrāk par brīdinājumā noteikto laiku.
2) ja pakalpojums tiks atjaunots 3 darba dienu laikā, kādēļ man cilvēkam ar kustību traucējumiem vajadzēja meklēt iespēju nosūtīt šo maksājuma uzdevumu.
Atbilde ir ļoti vienkārša, jo par pakalpojuma atjaunošanu no klienta tiek iekasēta papildus maksa!
Rēķinus izsūtīt nav laika, bet aptauju vai Viasat ieteiktu draugiem gan atsūtīja jau nākamajā mēnesī.
Aelita Bigača
Pievienot komentāru