Viasat - nevēlas laust līgumu, un piestāda astronomiskas soda summas
Varbūt kāds varētu dalīties pieredzē par to kā pārtraukt ligumu ar Viasat, jo tiešām ņirgājas par manīm.
Es aizsutiju e-pastu ar iesniegumu, ka nevelos šos pakalpojumus vairs, bet vinji man atsuta astronomisku summu, kas bus jāmaksā jaes vēlos pārtraukt šos pakalpojumus.
Varbut kādam ir izdevies to izcīnīt, bez tādām summām. [slēpt]@inbox.lv
Paldies.
Komentāri (6)
Diemzeel jaizlasa |Vispirms liiguma noteikumi. Kuros ir noraadiits peec cik gadiem juus varat lauzt liigumu bez maksas. piem Tele 2 1ls telefona liigumi naak uz 2 virem gadiem. arii lattelecomam ir 2 gadi jaagaida lai bez soda sankcijaa vareetu lauzt liigumu. tas viss ir aprakstiits tavaa Viasat liigumaa. Ja shaada punkta nav tad var griezties patweereetaaju aizsardziibas birojaa.
Iesaku doties uz viņu kantori, un tik ilgi lamāties, kamēr viņi piekritīs, mums izdevās :)
Un tai laikā kamēr mēs lamājāmies ar vienu operātori, citi cilvēki lamājās ar vēl 3 operātorēm.
Jautājums vai vispār tai kantorī kautkas mierīgi notiek.
Neiesaku vispār ar zagļu bandu sasieties, visu laiku rēķini bija 12Ls mēnesī (par 2 galvām) līdz vienā jaukā dienā tieši krīzes laikā, viņi uzceļ cenas uz 34Ls mēnesī. Saprotu līguma termiņš beidzies, bet tomēr, tādas astranomiskas summas prasīt par TV6 un Discovery (vairs tur neviena sakarīga kanāla nebija) likās par traku.
Tad jau labāk palieku ar 5 kanāliem.
Vajag iepazīties ar līguma nosacījumiem, kurus Jūs pats parakstījāt, kad noslēdzāt līgumu. Ja līgums bija uz 2 gadiem un tajā laikā tiek dotēts uztvērējs vai abonēšanas maksa, tad, saskaņā ar līgumu, klientam ir jāmaksā soda nauda jeb jāsedz zaudējumi. Tas pats jau ir ar dotētajiem telefoniem (Tele2, LMT, ...), kā arī ar Lattelecom līgumiem.
Protams, reizēm ar skaļu rīkli varbūt var izkliegt pat to, kas nepienākas, bet nav prātīgāka gājiena no klienta puses, kā līguma izlasīšana pirms parakstīšanas.
TU ESI SLAZDĀ! VIENĪGAIS CEĻŠ- TIESA!!!
Pareizi raksts ka slēdz līgumu ar jebko vispirms izlasi līgumu un tad domā, un jālasa katra riņdinā un viss līdz beigam.Un ja gribi lauzt līgumu tas ir jādara rakstiski Viasat klientu apkalpošanas centrā, Maskavas ielā, bijušā sarkanā kvadrāta māja tieši pretīm DOLES lielveikalam.Un nekādu pieteikumu pa pastu vai e-pastu.Jebkurš ateikums lai kāds ar tas būtu ir jāiesniedz rakstiski un ar savu un viņu parakstu apliecināti u 2 eksemplaros, viens viņie un vien tev.Līguma atteikums ir jāiesniedz ne vēlāk kā menesi pirms līguma termiņa beigām, jo ja šo laiku neievēro tad kā beidzas līguma termiņš tā viņi paši automātiski to pagarina un no tevis plēsīs baugās soda naudas par itkā līguma laušanu pirms termiņa.Ir tāds sakāmvārds, pirms ko griez, simts reiz nomēri, .Vēlu labu veiksmi un neiekrist uz līgumu sniedzēju ĀĶA.
Līgums ir viena lieta. Viasat mājaslapā ir rakstīts: Klientam ir tiesības jebkurā laikā izbeigt Līguma darbību, paziņojot par to VIASAT 30 dienas iepriekš. Klients, kas vēlas izbeigt Līguma darbību, norādītajā termiņā paziņo par to VIASAT telefoniski, zvanot pa tālruni 67 060 504. Klienta paziņojums tiek ierakstīts. VIASAT nosūta Klientam rakstveida apstiprinājumu paziņojuma saņemšanai par Līguma darbības izbeigšanu 3 darba dienu laikā.
Tik lieta tāda, ka iespēja viņus sazvanīt neeksistē. Kāpēc man būtu jātērē savs laiks, sava nauda, lai speciāli brauktu uz Viasat apkalpošanas centru Rīgā, lai iesniegtu vienu lapeli par līguma laušanu?! Ar mūsdienu tehnoloģijām to visu var cilvēcīgi izdarīt pa pastu, epastu vai faksu. Ok, saprastu vēl soda naudu samaksāt, bet nav jau iespēja vispār ar viņiem sazināties!
Labs gals tam VIASAT nebūs!