Viasat - Ļoti slikts serviss
1. Bez pilnīgi nekāda iemesla (iepriekšējais dekoders darbojās) un pamatojuma (neizskaidrojot, kāpēc) kurjers piegādāja un nometa uz galda jaunu dekoderu.
2. Lai arī tikko bija saņemta salkanā glaimu vēstule sakarā ar Direktīvu, no kuras izriet, ka klientes dati ( omitei ur 77 gadi) Viasat ir zināmi, nesekoja pat elementārākā palīdzība jaunā dekodera pieslēgšanā. Kaut nieka telefona zvans, lai painteresētos, vai izdevās pieslēgties, un palīdzētu attālināti. Protams, omite ar dekoderu galā netiek.
3. Nu, neesam jau lepni- no vakardienas plkst.14.00 un šorīt no plkst.9.00 ar desmit minūšu intervālu zvanām uz Viasat kontakttelefonu. Nekā, tikai automātiskās balss apliecinājums atzvanīt.
Pavisam droši zinu, ka izmantosim Direktīvas sakarā piešķirto iespēju lauzt līgumu, un lai tas ir piemērs, ka Direktīva tomēr izrādījās noderīga!
Labdien, Rudīte.
Atvainojamies par radušos situāciju un paldies, ka sniedzat savu atsauksmi.
Lūdzam Jūs rakstīt uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju detalizētāk un rast risinājumu.
Jūsu Viasat
Komentāri (3)
"Pavisam droši zinu, ka izmantosim Direktīvas sakarā piešķirto iespēju lauzt līgumu" - es arī gribu tādu Direktīvu. Kur to var nopirkt?
Jā, jā, pamēģiniet to izdarīt... Tieši tagad sitos ar viņiem par mammas (73 gadi) līgumu - kā sapratu, nekas nebūs pietiekami, lai lauztu līgumu, kaut arī paši piedāvāja šādu iespēju, turklāt vēstulē nepieprasot detalizētu pamatojumu līguma laušanai, t.i., no vēstules varēja saprast - nepiekrīti jaunajām līgma izmaiņām, ir tiesības to lauzt bez soda sankcijām, pat nenorādot detalizētu pamatojumu (līguma punktus, pantus, kam nepiekrīt). Ko jūs - tagad izrādās, ka tā nemaz ar netika domāts, starp rindām 73 gadus vecam cilvēkam bija jāsaprota pavisam kaut kas cits - jāpamato, kuriem līguma punktiem nepiekrīt, kādēļ kliente uzskata, ka VIASAT viņas datus nepietiekami aizsargā utt. Teicu, lai paši izlasa savu piedāvājumu vēstulē un pasaka, kur kaut kas tāds minēts utt. Riebjas šī kompānija - naudas kāsēji, pakalpojumi arvien sliktākā kvalitātē, neskaitāmi kanāli atslēgti, vietā nekā nav, bet maksa paliek arvien lielāka.. tfu uz viņiem...
Gribētu zināt vai RUDĪTEI Viasat uz info @pastiem atbildēs.Esmu nosūtījusi jau četrus @pastus Viasat taču nekāda reakcija.Arī ir problēmas ar jauno dekoderu un TV regulāri uz pāris sekundēm atslēdzas.
Klients 733821.