www.sudzibas.lv Viasat krāpšana

Viasat - krāpšana

Viasat pārstāja nodrošināt TV pārraidi 11.09.2018. Pazvanīja pārstāvis, kas mani informēja, ka man jāiegādājas jauns dekoderis un jāmaina kartes. To varēja izdarīt tikai pie Viasat pārstāvjiem, noslēdzot līgumu uz diviem gadiem. Piekritu līgumu slēgt uz 1 gadu, bet Viasat tas neapmierināja.
Līgu daļu Viasat nav iespējams sazvanīt, jo tai ir tikai izejošie zvani. Nav iespējams sazināties arī elektroniski. Ņemot vērā, ka dzīvoju laukos, 12.10. devos uz Rīgu, lai atrisinātu savu problēmu, atdevu kartes. 18.10. man zvanīja Viasat pārstāve, kas slēdza līgumu telefoniski, bet atteicās to darīt ar 11.09 - datumu, kad pārtraucu saņemt pakalpojumu, jo man esot bijis jābrīdina mēnesi iepriekš par līguma laušanu. Par septembra mēnesi esmu samaksājusi, kaut arī pakalpojumu nesaņēmu ne savas vainas dēļ. Tagad VIASAT pieprasa naudu par oktobra mēnesi, kaut arī līgums ir lauzts. Sola nodot parādu piedziņas kantorim. Ko darīt?

18.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

really? 19.10.2018

Tak ja liiguma ir rakstits,ka japazino menesi ieprieks un pati to ligumu parakstiji, tad ta ari bija jadara,nevis javaimanaa tagad,ka tevi tas neapmierina!

C critical thinker 20.10.2018

Visas Līgas no Līgu daļas ļoti atvainojas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes